vasúti technológia

South African Class 3B 4-8-2 gőzmozdony

A South African Class 3B 4-8-2 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott Dél-Afrika vasúthálózatának fejlesztésében, megmutatva a mérnöki innováció erejét.

LSWR D15 class gőzmozdony

Az LSWR D15 class gőzmozdony a korai 20. század egyik ikonikus vasúti járműve volt, amit William Adams tervezett, és jelentős szerepet játszott a helyi személyvonatok gyors és hatékony közlekedésében.

GCR Class 1 gőzmozdony

A GCR Class 1 gőzmozdony az 1890-es években jelent meg, mint a teljesítmény és hatékonyság szimbóluma, jelentős szerepet játszva a brit ipari fejlődésben.

FS class R.301 dízelmozdony

Az FS class R.301 dízelmozdony Olaszország vasúti történelmében jelentős szerepet játszott, a modern közlekedés fejlődését segítve az 1950-es években.

Canadian Pacific 2-8-0 N-2-a, b, and c gőzmozdony

A Canadian Pacific 2-8-0 N-2-a, b, és c gőzmozdonyok a 20. század elején fontos szerepet játszottak a kanadai vasúti közlekedés fejlődésében, megbízható munkagépként szolgálva a nehéz fuvarozási feladatok során.

Bavarian PtzL 3/4 gőzmozdony

A Bavarian PtzL 3/4 gőzmozdony a bajor vasút egyik ikonikus gépe volt, amely a 20. század elején kitűnt megbízhatóságával és hatékonyságával a német vasúti hálózaton.

Southern Pacific class MM-2 gőzmozdony

A Southern Pacific class MM-2 gőzmozdony a 20. század elején lenyűgöző teljesítményével járult hozzá az amerikai vasúti közlekedés fejlődéséhez, ötvözve a technológiai újításokat és az erőteljes vontatóképességet.

South West African 0-10-0 gőzmozdony

A South West African 0-10-0 gőzmozdony különleges kialakításával és lenyűgöző teljesítményével vált a vasúttörténet meghatározó szereplőjévé az afrikai kontinensen.

Sentetsu Puresa-class locomotives gőzmozdony

A Sentetsu Puresa-class locomotives gőzmozdonyai a japán és koreai vasúttörténet kiemelkedő szereplői voltak, megbízhatóságuk és teljesítményük révén a régi idők vasúti szállításának fő mozgatórugói lettek.

Sentetsu Purero-class gőzmozdony

A Sentetsu Purero-class gőzmozdonyok az 1930-as években jelentek meg, amikor Japán technológiai előrehaladása révén a koreai vasutakra modernizációs hullámot hoztak.