GWR 103 President gőzmozdony

A GWR 103 President gőzmozdony a 19. században a híres Nagy Nyugati Vasút számára készült, és ikonikus példája volt a korabeli brit mérnöki tudásnak, jelentős szerepet játszva a vasúti közlekedés fejlődésében.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A GWR 103 President gőzmozdony a 19. században a híres Nagy Nyugati Vasút számára készült, és ikonikus példája volt a korabeli brit mérnöki tudásnak, jelentős szerepet játszva a vasúti közlekedés fejlődésében.

Az FS Class E.380 elektromos mozdony az olasz vasúttörténet fontos szereplője volt, mely a 20. század elején hozzájárult a vasúti közlekedés modernizálásához és megbízhatóságához.

Az FS Class E.360 elektromos mozdony az olasz vasutak egyik úttörő modellje volt, kiemelve az elektromos meghajtás fontosságát a 20. század eleji vasútközlekedés fejlődésében.

A Bavarian PtL 2/2 gőzmozdony az 1900-as évek elején különleges mérnöki bravúrként szolgált, mivel páratlanul kanyargós pályákon is kiválóan teljesített Bajorországban.

A Bavarian P 3/5 N gőzmozdony a 20. század elején jelentős előrelépést hozott a német vasúttechnológiában, ötvözve a korszerű formatervezést és a hatékony teljesítményt.

A WAGR U class (1903) gőzmozdony az ausztrál vasúttörténet ikonikus szereplője volt, amely megbízhatóságával és hatékonyságával segítette a nyugat-ausztráliai területek fejlődését a 20. század elején.

A South West African Jung dízelmozdony a vasúti történelem különleges szereplője, amely az 1950-es években afrikai vasútvonalakon szolgált, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával.

Az 1958-ban szolgálatba állított South West African Class Ha dízelmozdonyok az afrikai vasúthálózat kulcsfontosságú szereplőivé váltak, különösen a zord sivatagi körülmények között.

A Rhymney Railway M class gőzmozdony a walesi iparvidék közlekedésének fontos szereplője volt, amely megbízhatóan szolgálta a helyi vasúti hálózatot a 19. század végén.

A Réseau Breton 4-6-0 tank locomotives gőzmozdonyokat a 19. század végén fejlesztették ki, hogy a bretagne-i vasúthálózat kiszolgálásában kiemelkedő teljesítményt nyújtsanak, egyedülálló kialakításukkal megkönnyítve a forgalmat a vidéki tájakon.