vasúti technológia

Sentetsu Mogai-class gőzmozdony

A Sentetsu Mogai-class gőzmozdonyok a 20. század elején váltak ismertté, teljesítményükkel és robusztus kialakításukkal megreformálva a vasúti közlekedést.

NS 7000 dízelmozdony

Az NS 7000 dízelmozdony az 1950-es évek vasúti technológiai fejlődésének jeles képviselője, modern kialakítása és teljesítménye révén új mércét állított a vasúti közlekedés számára.

NER Class R gőzmozdony

A NER Class R gőzmozdony, melyet a 19. század végén terveztek, az Északkeleti Vasút egyik ikonikus szereplője volt, megbízhatóságával és hatékonyságával hozzájárulva a vasúti közlekedés fejlődéséhez.

Midland Railway 2511 Class gőzmozdony

A Midland Railway 2511 Class gőzmozdony a 19. század végén vált ikonikussá, amikor a brit vasúthálózat bővülésének egyik meghatározó szereplője lett.

Midland Railway 2441 Class gőzmozdony

A Midland Railway 2441 Class gőzmozdony a 19. század végétől a brit vasúthálózat egyik fontos szereplője volt, megbízhatóságával és hatékonyságával hozzájárulva a korszak vasúti közlekedésének fejlődéséhez.

LSWR T9 class gőzmozdony

A LSWR T9 class gőzmozdony a 19. század végén jelent meg, és különleges teljesítményével a brit vasúttörténelem egyik ikonikus járművévé vált, híresen sima futásával és hosszú élettartamával.

LB&SCR B4 class gőzmozdony

Az LB&SCR B4 class gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet töltött be a déli vasutak életében, robusztus kialakításával és megbízható teljesítményével biztosítva az áruszállítást.

L&YR Class 7 gőzmozdony

Az L&YR Class 7 gőzmozdony az 1890-es évek jelentős járműve volt, amely az akkori ipari fejlődést tükrözte, és hozzájárult a vasúti közlekedés dinamikus bővüléséhez.

GWR 3300 Class gőzmozdony

A GWR 3300 Class gőzmozdony a brit vasúttörténelem egyik ikonikus alkotása, amely különleges tervezési megoldásaival vált kiemelkedővé a 19. század végi vasúti közlekedésben.