South African Class 10C 4-6-2 gőzmozdony

A South African Class 10C 4-6-2 gőzmozdony a 20. század elején meghatározó szerepet játszott Dél-Afrikában, ahol robusztus kialakítása és megbízhatósága miatt vált népszerűvé a vasúti közlekedésben.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A South African Class 10C 4-6-2 gőzmozdony a 20. század elején meghatározó szerepet játszott Dél-Afrikában, ahol robusztus kialakítása és megbízhatósága miatt vált népszerűvé a vasúti közlekedésben.
A South African Class 3A 4-8-2 gőzmozdony a 20. század elején formálta a dél-afrikai vasút történelmét, lenyűgöző teljesítményével és megbízhatóságával a teherszállításban és az utasszállításban egyaránt.
A South African Class 1A 4-8-0 gőzmozdony robusztus tervezése és megbízhatósága révén a 20. század elején jelentős szerepet játszott Dél-Afrika vasúti fejlődésében.
A South African Class MA 2-6-6-0 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott a dél-afrikai vasúti közlekedés fejlődésében, különösen a nehéz teherszállítás során.
A South African Class NG3 4-6-2T gőzmozdony különleges jelentőségű, hiszen az afrikai kontinens keskeny nyomtávú vasútvonalain szolgálva kulcsszerepet játszott a helyi közlekedés és ipar fejlődésében.
A South African Class Experimental 5 2-8-2 gőzmozdony a dél-afrikai vasutak egyik mérföldköve volt, egyedi tervezésével kiemelkedik a vasúti történelemben.
A South African Class 1B 4-8-2 gőzmozdony jelentős szerepet játszott Dél-Afrika vasúti történetében, kiemelkedve megbízhatóságával és teljesítményével a fűtött szárazföldi útvonalakon.
A South African Class 13 4-8-0TT gőzmozdony a maga korában különleges mérnöki megoldásokkal tűnt ki, hatékony teljesítménye révén meghatározó szerepet játszott a dél-afrikai vasúthálózat fejlődésében.
A South African Class NG8 4-6-0 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott Dél-Afrika keskenynyomközű vasútjain, hatékonyan kapcsolva össze a távoli régiókat a gazdasági központokkal.
A South African Class G 4-8-2T gőzmozdony a dél-afrikai vasút történetének egyik ikonikus darabja, amely a 20. század elején jelentős szerepet játszott a vasúti teherszállítás fejlődésében.