NRE 2GS36C-DE dízelmozdony

Az NRE 2GS36C-DE dízelmozdony innovatív kialakítása modern megoldásokat kínál a hatékony szállítás érdekében, miközben környezetkímélő működést biztosít.

Történeti háttér és gyártás

A NRE 2GS36C-DE dízelmozdonyt a National Railway Equipment Company (NRE) fejlesztette ki. Gyártása 2011-ben kezdődött, válaszul az iparban jelentkező növekvő igényekre, elsősorban az üzemanyag-hatékonyság és a környezetvédelmi előírások miatt. Az NRE olyan mozdonyt akart létrehozni, amely képes csökkenteni a károsanyag-kibocsátást és javítani az üzemeltetési költséghatékonyságot. Az 2GS36C-DE egy hibrid dízel-elektromos mozdony, amely kettős áramforrással működik, így rugalmasan alkalmazkodik a különféle feladatokhoz.

Technikai jellemzők

A 2GS36C-DE egy hibrid dízelmozdony, amely két különálló hajtómotort alkalmaz. A hajtásrendszere dízel-elektromos, ahol a dízelmotorok áramot generálnak az elektromos motorok számára. A mozdony teljesítménye körülbelül 3600 lóerő, ami megfelelő erőt biztosít a teher- és személyszállítási feladatokhoz egyaránt.

  • Tengelyelrendezés: C-C (hat hajtott tengely)
  • Maximális sebesség: 113 km/h
  • Fékrendszer: Pneumatikus és dinamikus fékek
  • Vezérlés: Mikroprocesszor-alapú vezérlés

Szolgálati történelem

A 2GS36C-DE mozdonyokat elsősorban az Egyesült Államok vasúti hálózatain alkalmazzák. A mozdonyokat különféle vasúttársaságok vették át, hogy modernizálják flottaikat, csökkentsék a környezeti terheket, és javítsák az üzemeltetési hatékonyságot. A szolgálat során megbízható teljesítményről tettek tanúbizonyságot, így az operátorok körében kedvelt választássá váltak.

Megőrzött példányok / múzeumi szereplés

Jelenleg nincsenek információk arról, hogy a NRE 2GS36C-DE mozdonyok közül bármelyik múzeumi kiállítási tárgy lenne. Mivel a gyártás viszonylag új, még nem került sor megőrzésükre történeti jelentőségük okán.

Érdekességek és kulturális hatás

Bár a NRE 2GS36C-DE mozdonyok nem szerepelnek széles körben a popkultúrában, különféle modellvasúti gyártók kínálataiban szerepelhetnek. A mozdonyok népszerűek az iparágon belüli gyűjtők és rajongók körében, akik értékelik a modern technológiai megoldásokat, amelyeket ezek a mozdonyok kínálnak.

Műszaki adatlap

Járműtípus Dízelmozdony
Meghajtás Dízel
Korszak 2000–napjaink – Automatizálás
Teljesítmény 3600 lóerő
Maximális sebesség 113 km/h
Tengelyelrendezés C-C
Fékrendszer Pneumatikus és dinamikus
Vezérlés Mikroprocesszor-alapú

Hivatkozások

NRE 2GS36C-DE Wikipedia