GER Class B74 gőzmozdony

A GER Class B74 gőzmozdony a 19. század végén mutatta meg, hogyan válhatnak a vasúti közlekedés mindennapi hőseivé ezek a megbízható és erőteljes gépek.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A GER Class B74 gőzmozdony a 19. század végén mutatta meg, hogyan válhatnak a vasúti közlekedés mindennapi hőseivé ezek a megbízható és erőteljes gépek.
Az L&YR Class 31 gőzmozdony az 1890-es évek brit vasúti innovációját képviselte, időtálló konstrukciójával számos tehervonati feladatot látott el hatékonyan és megbízhatóan.
A GCR Class 1 gőzmozdony az 1890-es években jelent meg, mint a teljesítmény és hatékonyság szimbóluma, jelentős szerepet játszva a brit ipari fejlődésben.
A G&SWR 128 Class gőzmozdony a 19. század végén a skót vasutak kiemelkedő gépészeti teljesítménye volt, amely hozzájárult a délnyugat-skóciai vasúti közlekedés fejlődéséhez.
A Bajor G 5/5 gőzmozdony a 20. század elején különleges technikai megoldásaival emelkedett ki, amikor a német vasutak sebesség- és teherbírási igényei folyamatosan növekedtek.
A Baldwin Class 12-48 ¼ E gőzmozdony a 20. század elején a vasúti közlekedés fontos szereplője lett, kiemelkedve megbízhatóságával és teljesítményével az ipari forgalomban.
Az LNWR Prince of Wales Tank Class gőzmozdony a 20. század elején vált népszerűvé, kiemelkedően megbízható teljesítményéért és sokoldalúságáért, amikor az ipari forradalom lendületet adott a vasúti közlekedés fejlődésének.
Az LNWR George the Fifth Class gőzmozdony a 20. század elején meghatározó szereplője volt az angol vasúttörténet aranykorának, híres megbízhatóságáról és teljesítményéről.
Az Oldenburg S 5 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott Németország vasúti hálózatának fejlődésében, megbízhatóságáról és teljesítményéről ismertté téve magát az ipari forradalom idején.
A NBR A class gőzmozdony az 1860-as évek vasúti innovációjának egyik ékköve volt, amely Skócia vasúti hálózatának fejlődéséhez alapvetően hozzájárult.