NSR G class gőzmozdony

Az NSR G class gőzmozdony a 19. századi vasúti technológia egyik kiemelkedő példája, amely jelentős szerepet játszott a Staffordshire-i ipari fejlődés motorjaként.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az NSR G class gőzmozdony a 19. századi vasúti technológia egyik kiemelkedő példája, amely jelentős szerepet játszott a Staffordshire-i ipari fejlődés motorjaként.
Az NBR J class gőzmozdony a skót North British Railway számára készült a 20. század elején, és nevét megbízhatóságának és teljesítményének köszönhette.
A Manila Railway D class gőzmozdony a Fülöp-szigetek első generációs vasúti motorjai közé tartozott, és az 1900-as évek elején játszott kulcsszerepet a regionális közlekedés fejlődésében.
A Victorian Railways Dd class gőzmozdony a 20. század elejének ikonikus vasúti járműveként formálta Ausztrália tömegközlekedését, kiemelkedve a korszak különleges mérnöki megoldásaival.
A Rhymney Railway S class gőzmozdony a 19. század végén, az ipari forradalom idején vált nevezetessé, mivel fontos szerepet játszott a walesi szénszállításban.
A Manila Railway 70 class dízelmozdony a Fülöp-szigeteki vasúti közlekedés jelentős részévé vált az 1970-es években, modernizálva és megbízhatóbbá téve az utazást az országban.
A KkStB 112 gőzmozdony a 20. század elején meghatározó szerepet játszott Ausztria közlekedésében, híres volt megbízhatóságáról és teljesítményéről.
A Caledonian Railway 908 Class gőzmozdony a 19. század végén készült, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával hosszú időn át szolgálta a skót vasúti hálózatot.
A Caledonian Railway 49 and 903 Classes gőzmozdonyok az 1900-as évek elején a skót vasúti közlekedés meghatározó alakjai voltak, kiváló teljesítménnyel és megbízhatósággal szolgálva az utazóközönséget.
A Bavarian ML 2/2 dízelmozdony a korai 20. század úttörője volt, hiszen a dízeltechnológia terén meghatározó szerepet játszott, és jelentős lépést tett a vasúti közlekedés fejlődésében.