19. századi vonatok

LNWR 380 Class gőzmozdony

A LNWR 380 Class gőzmozdony a 19. század végén vált a brit vasútvonalak meghatározó szereplőjévé, kifinomult technológiájával és tartós teljesítményével.

Furness Railway 115 class gőzmozdony

A Furness Railway 115 class gőzmozdony a 19. századi brit vasúti történelem egyik ikonikus szereplője, mely a korabeli technológiai innovációkat testesítette meg.

Furness Railway 115 class gőzmozdony

A Furness Railway 115 class gőzmozdony a 19. század végén a brit vasutak egyik ikonikus darabja volt, amely megbízható teljesítményével járult hozzá a vasúti közlekedés fejlődéséhez.

Russian locomotive class Izhitsa gőzmozdony

Az Izhitsa típusú gőzmozdonyok az orosz vasutak egyik meghatározó szereplői voltak, amelyek kibővítették a szállítási kapacitást a 19. század végén, és hozzájárultak az ipari fejlődéshez.

Caledonian Railway 300 Class gőzmozdony

A Caledonian Railway 300 Class gőzmozdony a 20. század elején a skót vonalhálózat erőssége volt, kiemelve a korabeli mérnöki teljesítményeket és a vasúti szállítás fejlődését.

GER Class T77 gőzmozdony

A GER Class T77 gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a brit vasúti hálózat fejlesztésében, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával.

LT&SR 2100 Class gőzmozdony

Az LT&SR 2100 Class gőzmozdony egy időtálló műalkotás a vasút történetében, amely a London, Tilbury és Southend vasútvonal mentén biztosította a gyors és megbízható közlekedést.

NER Class Z gőzmozdony

A viktoriánus kor vasúti innovációinak egyik gyöngyszeme, a NER Class Z gőzmozdony, robusztus megjelenésével és megbízhatóságával hódította meg a síneket, jelentős mértékben hozzájárulva az ipari forradalom szállítási fejlődéséhez.

GNR 521 Class gőzmozdony

A GNR 521 Class gőzmozdony a 20. század elején a Nagy Északi Vasúttársaság egyik büszkesége volt, kiemelkedő teljesítményével és innovatív dizájnjával különleges helyet foglalt el a vasúti történelemben.

NSR H class gőzmozdony

Az 1860-as években megjelent NSR H class gőzmozdony több mint 70 évig szolgálta a brit vasutakat, bemutatva a korszak mérnöki képességeit és a gőztechnika fejlődését.