19. századi vonatok

Belgian State Railways Type 1 gőzmozdony

A Belgian State Railways Type 1 gőzmozdony a 19. században jelentős szerepet játszott Belgium vasúti hálózatának fejlődésében, és hozzájárult az iparosodás lendületéhez.

Bavarian B VI gőzmozdony

A Bavarian B VI gőzmozdony a 19. század közepének innovatív mérnöki remekműve, amely jelentős szerepet játszott Bajorország vasúti hálózatának fejlődésében.

Gov. Stanford gőzmozdony

A Gov. Stanford gőzmozdony az amerikai vasúttörténelem egyik ikonikus gépezete, amely jelentős szerepet játszott a transzkontinentális vasút kiépítésében a 19. században.

William Crooks gőzmozdony

A William Crooks gőzmozdony, amely 1861-ben készült, az első gőzmozdony volt, amit Minnesota állam területén üzembe helyeztek, és fontos szerepet játszott a régió vasúthálózatának fejlődésében.

Victorian Railways O class (1861) gőzmozdony

A Victorian Railways O class (1861) gőzmozdony a 19. század közepén meghatározó szerepet játszott az ausztrál vasúti közlekedés fejlődésében, megbízhatóságával és innovatív megoldásaival.

S&DR George England 2-4-0 gőzmozdony

Az S&DR George England 2-4-0 gőzmozdony a 19. század közepének ipari remeke, amely a gyors és hatékony vasúti közlekedés fejlődésében játszott kulcsszerepet.

G&SWR 40 Class gőzmozdony

A G&SWR 40 Class gőzmozdony az 1870-es évek vasúti technológiájának egyik ikonikus képviselője volt, amely hatékonyságával és megbízhatóságával forradalmasította a közlekedést Skóciában.

LNWR DX Goods class gőzmozdony

Az LNWR DX Goods class gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a brit áruszállításban, hozzájárulva a vasúti közlekedés hatékonyságának növeléséhez.

G&SWR 34 Class gőzmozdony

A G&SWR 34 Class gőzmozdony az 1870-es években jelent meg, és jelentős szerepet játszott a skót vasúti hálózat fejlődésében a Glasgow és South Western Railway területén.