Caledonian Railway Single gőzmozdony

A Caledonian Railway Single gőzmozdony a viktoriánus kor ikonikus gépe, amely elegáns kialakításával és kiváló teljesítményével tette emlékezetessé a brit vasúti történelmet.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A Caledonian Railway Single gőzmozdony a viktoriánus kor ikonikus gépe, amely elegáns kialakításával és kiváló teljesítményével tette emlékezetessé a brit vasúti történelmet.

Az NZR P class (1885) gőzmozdony az Új-Zélandi vasúttörténet ikonikus alakja, amely hatékonyságával és teljesítményével jelentős szerepet játszott a 19. századi közlekedés fejlődésében.

A Belgian State Railways Type 6 gőzmozdony a 19. század végén indult útjára, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával forradalmasította a belga vasúti közlekedést.

A Belgian State Railways Type 25 gőzmozdony a 19. század végén jellemezte a belga vasúti közlekedést, mint az ipari forradalom egyik fontos hajtóereje.

A CGR 3rd Class 4-4-0 1883 gőzmozdony az 1800-as évek végén jelent meg, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával a korabeli vasúti közlekedés ikonikus alakjává vált.

A Midland Railway 483 Class gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott az angol vasúthálózat fejlődésében, kiemelkedve robosztus kialakításával és megbízhatóságával.

A WAGR C class (1880) gőzmozdony az ausztrál vasúti történelem egy ikonikus alakja, amely a 19. század végén segítette a nyugat-ausztrál vasúti hálózat bővülését.

A SER Q class gőzmozdony az 1880-as években jelentős szerepet játszott a brit vasúttörténetben, modernizációt és megbízhatóságot hozva a South Eastern Railway vonalaira.

Az 1881-ben bemutatott LSWR 395 class gőzmozdony az angliai vasút fejlődésének egyik meghatározó alakja volt, amely hatékony teljesítményével kiszolgálta a déli vasúthálózatot.

A CGR 1st Class 4-4-0TT gőzmozdony a 19. század végén bukkant fel Dél-Afrikában, és innovatív kialakításával hozzájárult a korabeli vasúti technológia fejlődéséhez.