LNWR George the Fifth Class gőzmozdony

Az LNWR George the Fifth Class gőzmozdony a 20. század elején meghatározó szereplője volt az angol vasúttörténet aranykorának, híres megbízhatóságáról és teljesítményéről.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az LNWR George the Fifth Class gőzmozdony a 20. század elején meghatározó szereplője volt az angol vasúttörténet aranykorának, híres megbízhatóságáról és teljesítményéről.
Az LB&SCR J1 és J2 osztályú gőzmozdonyok a 19. század végén közlekedtek, lenyűgöző teljesítményükkel és megbízhatóságukkal kiérdemelve az utazók elismerését az Egyesült Királyságban.
Az L&YR Class 30 (Hughes) gőzmozdony a 20. század elején mutatkozott be, kiemelve a Lancashire és Yorkshire Vasút innovációs törekvéseit, miközben hatékonyabbá tette a teherszállítást.
A GWR 1361 Class gőzmozdony a 20. század elején készült el, egyedi kialakításával és kiváló manőverezhetőségével vált a Délnyugat-Anglia iparvágányainak nélkülözhetetlen szereplőjévé.
A SECR P class gőzmozdony az 1900-as évek elején szolgálta ki a brit vasutakat, jellegzetes dizájnjával és megbízhatóságával gyorsítva fel az utazást Délkelet-Angliában.
A Rhymney Railway P class gőzmozdony a 19. század végi ipari fejlődés ikonikus szereplője volt, amely hozzájárult Dél-Wales gazdasági fellendüléséhez.
Az 1860-as években megjelent NSR H class gőzmozdony több mint 70 évig szolgálta a brit vasutakat, bemutatva a korszak mérnöki képességeit és a gőztechnika fejlődését.
Az NBR J class gőzmozdony a skót North British Railway számára készült a 20. század elején, és nevét megbízhatóságának és teljesítményének köszönhette.
A NBR A class gőzmozdony az 1860-as évek vasúti innovációjának egyik ékköve volt, amely Skócia vasúti hálózatának fejlődéséhez alapvetően hozzájárult.
Az LT&SR 79 Class gőzmozdony a 20. század elejének jellegzetes brit vasúti járműve volt, amely kiemelkedett megbízhatóságával és az ipari forradalom előrehaladásában játszott szerepével.