NER Class E1 gőzmozdony

A NER Class E1 gőzmozdony a 19. század végén hozzájárult az ipari forradalom vasúti fejlődéséhez, megbízhatóságával és teljesítményével nagyban támogatta az áruszállítást és a közlekedést.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A NER Class E1 gőzmozdony a 19. század végén hozzájárult az ipari forradalom vasúti fejlődéséhez, megbízhatóságával és teljesítményével nagyban támogatta az áruszállítást és a közlekedést.
Az LT&SR 49 Class gőzmozdony a 20. század eleji brit vasúti technológia büszkesége volt, amely hatékony teljesítményével és elegáns kialakításával vívott ki elismerést a maga korában.
A LSWR C8 class gőzmozdony az 1890-es évekbeli brit vasút ikonikus járműve, amelyet William Adams tervezett, és kiemelkedett megbízhatóságával és teljesítményével.
A GNR Class C2 gőzmozdony a 19. század végén állt szolgálatba, és gyors személyszállító vonatokat vontatott, hozzájárulva a vasúti közlekedés fejlődéséhez Nagy-Britanniában.
A GNR Class C1 (small boiler) gőzmozdony a 20. század elején kitűnt kiváló teljesítményével, és fontos szerepet játszott az Egyesült Királyság vasúti közlekedésének fejlődésében.
A GER Class S44 gőzmozdony a 20. század elején forradalmasította a brit vonatozást, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával hódítva meg a vasúti síneket.
A GER Class P43 dízelmozdony az 1920-as évek innovációját tükrözte, amikor a gőzmozdonyokat kezdték felváltani az új technológiájú dízelüzemű változatok.
A Midland Railway 1134A Class gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a brit vasút fejlődésében, különleges mérnöki megoldásaival és hatékonyságával meghódítva a pályát.
Az LT&SR 37 Class gőzmozdony a viktoriánus kor egyik mérnöki remekműve, mely hozzájárult a vasúti közlekedés fejlődéséhez és a mindennapi élet gyorsulásához.
Az 1897-ben bemutatott LSWR T7 class gőzmozdony a viktoriánus vasúttechnika egyik mesterműve volt, amely modern megoldásaival és elegáns kialakításával sokáig meghatározta a délnyugati vasútvonalak arculatát.