GWR 850 Class gőzmozdony

A GWR 850 Class gőzmozdony lenyűgöző példája a viktoriánus mérnöki zsenialitásnak, amely az angol vasútrendszer aranykorában bizonyította megbízhatóságát és teljesítményét.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A GWR 850 Class gőzmozdony lenyűgöző példája a viktoriánus mérnöki zsenialitásnak, amely az angol vasútrendszer aranykorában bizonyította megbízhatóságát és teljesítményét.
A BNCR Class N gőzmozdony az 1900-as évek elején jelentős szerepet játszott az Ír-sziget vasúti fejlődésében, megbízhatóságával és hatékonyságával kiemelkedve a korszak többi járműve közül.
Az LSWR 282 class gőzmozdony az 1890-es évek végén vált ismertté, amikor az angol vasútvonalakon megbízható teljesítményével forradalmasította a teherszállítást.
Az LNWR 17in Coal Engine gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a brit vasúti áruszállításban, modern technológiájával növelve a szénellátás hatékonyságát.
Az LB&SCR D1 class gőzmozdony a 19. század végén a brit vasutakon robogott, híressé vált megbízhatóságáról és hatékonyságáról, jelentős szerepet játszva a korabeli közlekedés fejlődésében.
A G&SWR 6 Class gőzmozdony a 19. század végén Skócia vasúti hálózatának kiemelkedő szereplője volt, amely gyorsaságával és hatékonyságával tette emlékezetessé a korabeli közlekedést.
A South Devon Railway Buffalo class gőzmozdony a 19. század közepén kelt életre, meghatározó szerepet játszva a brit vasútvonalak fejlesztésében és a vasúti közlekedés történelmében.
A NER 901 Class gőzmozdony a 20. század elején emelkedett ki a vasúttörténelemben, mint a megbízhatóság és a teljesítmény szinonimája, jelentős szerepet játszva a közlekedési fejlődésben.
Az LSWR 273 class gőzmozdony az 1880-as években debütált, és az elegáns kialakításával és megbízhatóságával gyorsan népszerűvé vált a dél-angol vasutaknál.
Az LB&SCR A1 class gőzmozdony a viktoriánus vasút egyik ikonjává vált, amely a 19. század végén meghatározta a déli és nyugati területek közötti közlekedést.