U17C (GE) dízelmozdony

A U17C (GE) dízelmozdony a General Electric által fejlesztett robusztus gépezet, amely megbízhatóságával és hatékonyságával hozzájárult a modern vasúti közlekedés fejlődéséhez.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A U17C (GE) dízelmozdony a General Electric által fejlesztett robusztus gépezet, amely megbízhatóságával és hatékonyságával hozzájárult a modern vasúti közlekedés fejlődéséhez.
A U15C (GE) dízelmozdony a praktikus és megbízható kialakításával világszerte népszerűvé vált, kiszolgálva a regionális vasúti hálózatok különféle igényeit.
Az U25B (GE) dízelmozdony a General Electric elsőként kifejlesztett univerzális mozdonytípusa, amely 1960-tól kezdődően forradalmasította a vasúti teherszállítást megbízhatóságával és erőteljes teljesítményével.
A GP28M (EMD) dízelmozdony az amerikai vasúttörténet ikonikus szereplője, amely a hatékonyság jegyében újította meg a tehervonatok vontatási képességeit.
A GP10 (EMD) dízelmozdony az 1960-as években készült a vasúti flották megbízható modernizálására, kiemelve a hatékonyság és a teljesítmény fontosságát a közlekedési iparban.
Az SWBLW (EMD) dízelmozdony az ipari vasúti gépezetek egyik meghatározó tagja, amely megbízhatóságával és erőteljes teljesítményével vált népszerűvé a 20. század közepén az Egyesült Államokban.
Az SDP38 (EMD) dízelmozdony az amerikai vasutak egyik meghatározó gépe, amelyet a rugalmassága és megbízhatósága miatt kedveltek a vasúttársaságok.
A GT26CU-MP (EMD) dízelmozdony a modern vasúti közlekedés megbízható szereplője, amely kiváló teljesítményével és energiatakarékos üzemeltetésével vált világszerte népszerűvé.
A GT26CW-1 (EMD) dízelmozdony az amerikai Electro-Motive Diesel által tervezett erőteljes gépezet, amely világszerte híres megbízhatóságáról és sokoldalúságáról a vasúti szállításban.
A GT22LC (EMD) dízelmozdony a megbízható teljesítmény és a sokoldalúság megtestesítője a vasúti közlekedésben, különösen a nehéz teherszállítások során.