NF110 (EMD) dízelmozdony

Az NF110 (EMD) dízelmozdony a kanadai vasút fejlődését támogatta az 1950-es években, megbízhatóságával és hatékonyságával hódítva meg a pályákat.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

Az NF110 (EMD) dízelmozdony a kanadai vasút fejlődését támogatta az 1950-es években, megbízhatóságával és hatékonyságával hódítva meg a pályákat.

A GM6C (EMD) dízelmozdony az Egyesült Államok vasúttörténetének kiemelkedő elektromos modellje, amely innovatív kialakításával kombinálta a dízel és elektromos technológiát, ezzel forradalmasítva a teherszállítást.

Az EMD F69PHAC dízelmozdony a vasúti technológia egyik csúcsát képviseli, kombinálva a hatékonyságot és a megbízhatóságot a modern szállításban.

Az F59PHI (EMD) dízelmozdony bámulatos teljesítményével és modern formatervezésével az amerikai vasúti közlekedés kiemelkedő szereplője, kifejezetten az utasszállítás hatékonyságának növelésére fejlesztették ki.

Az F59PH (EMD) dízelmozdony a mai vasúti rendszerek egyik meghatározó eleme, amelyet elsősorban az észak-amerikai ingázók kiszolgálására fejlesztettek ki, kiemelve hatékonyságát és megbízhatóságát.

Az SD60F (EMD) dízelmozdony a kanadai vasúti hálózat egyik meghatározó gépe, melynek zárt vezetőfülkés kialakítása különösen az északi éghajlati viszonyokhoz igazodik.

Az F40PH-2C (EMD) dízelmozdony a modern vasúttechnológia megtestesítője, amely kényelmes és hatékony utazást biztosít a nagyvárosok között, miközben hozzájárul a környezeti terhelés csökkentéséhez.

Az EMD F40PH-3C dízelmozdony megbízhatóságának és teljesítményének köszönhetően a mai napig fontos szerepet játszik a vasúti személyszállításban.

Az F40PH-2 (EMD) dízelmozdony az észak-amerikai vasúti közlekedés egyik ikonikus típusa, amelyet kiemelkedő megbízhatósága és sokoldalúsága miatt számos vasúti társaság használt személyszállító vonatokhoz.

Az F40PH-2M (EMD) dízelmozdony a vasúti közlekedésben megbízhatóságáról és sokoldalúságáról ismert, ami az utasszállítást forradalmasította Észak-Amerikában.