MP15AC (EMD) dízelmozdony

Az MP15AC (EMD) dízelmozdony az ipar számára megbízható munkaeszköz, hiszen rugalmas teljesítményével ideális a tolatási és kiszolgálási feladatok ellátására.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

Az MP15AC (EMD) dízelmozdony az ipar számára megbízható munkaeszköz, hiszen rugalmas teljesítményével ideális a tolatási és kiszolgálási feladatok ellátására.

Az SW1500 (EMD) dízelmozdony a vasúthálózatok szorgos munkása, amelyet az amerikai Electro-Motive Division tervezett, hogy rugalmasságával és megbízhatóságával kiemelkedjen a vasúti tehervonatok világában.

Az SW1000 (EMD) dízelmozdony a vasúttechnológia fontos mérföldköve, amely az 1960-as években az amerikai vasutak manőverezési kapacitását hatékonyan növelte.

A SW14 (EMD) dízelmozdony az amerikai vasúthálózat egyik megbízható munkalova, amely a hatékonyságáról és tartósságáról híres, számos feladatban bizonyítva sokoldalúságát.

Az SW8 (EMD) dízelmozdony a huszadik század közepén robusztus kiszolgálóként biztosította a tolatási munkálatok zökkenőmentességét, megtestesítve az iparosodás hatékonyságát és megbízhatóságát.

A TR5 (EMD) dízelmozdony a 20. század közepének ikonikus darabja, amely erőteljes teljesítményével forradalmasította a tehervonati közlekedést.

A TR1 (EMD) dízelmozdony az észak-amerikai vasutak egyik fontos mérföldköve volt, amely a huszadik század közepén megreformálta a szállítmányozást megbízható teljesítményével és innovatív kialakításával.

Az NW5 (EMD) dízelmozdony az 1940-es években jelent meg, kombinálva a tolatómozdonyok és az utaképesség előnyeit, így széles körű alkalmazást biztosítva a vasúti társaságoknak.

Az NW4 (EMD) dízelmozdony az 1930-as évek közepén jelent meg, forradalmasítva a teherszállítást megbízhatóságával és hatékonyságával.

Az NW3 (EMD) dízelmozdony az 1940-es években jelent meg, és az innovatív tervezésének köszönhetően fontos szerepet játszott a vasúti közlekedés modernizálásában.