BBÖ 113 gőzmozdony

A BBÖ 113 gőzmozdony a XX. század elején a hatékonyság és erő szimbóluma volt, ami jelentősen hozzájárult az osztrák vasutak fejlődéséhez és a közlekedési hálózat modernizációjához.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A BBÖ 113 gőzmozdony a XX. század elején a hatékonyság és erő szimbóluma volt, ami jelentősen hozzájárult az osztrák vasutak fejlődéséhez és a közlekedési hálózat modernizációjához.
A Great Northern class H-5 gőzmozdony a 20. század eleji vasúti közlekedés egyik ikonikus szereplője volt, a sebesség és a megbízhatóság jegyében tervezve.
A Norfolk and Western K2 and K2a classes gőzmozdonyok a 20. század elején kiemelkedő teljesítményükkel és megbízhatóságukkal járultak hozzá az ipari fejlődéshez, miközben a vasútbarátok szívébe lopták magukat.
A Nickel Plate Road class H-6o gőzmozdony az amerikai vasúti történelem jellegzetes alakja, amely a 20. század közepén robogott a síneken, megbízhatóságával és teljesítményével lenyűgözve az utazóközönséget.
A Douglas gőzmozdony a brit vasúttörténet egyik ikonikus szereplőjeként vált ismertté, páratlan tervezésével és megbízhatóságával meghatározva a korszakot.
A Canadian National 3254 gőzmozdony egy lenyűgöző példája a múlt századi ipari csodáknak, amely a közlekedés történetének fontos részét képezi.
A RüKB Nos. 51Mh to 53Mh gőzmozdonyok az 1930-as években készültek, és a hajdani Rügeni kisvasút fontos szereplőiként hoztak életet a német sziget vasúti történetébe.
A G&SWR 131 and 137 Class 4-4-0 gőzmozdony lenyűgöző példája a vasúti technológia fejlődésének, amelyek a 19. század végi brit vasútvonalak meghatározó szereplői voltak.
A WAGR M class gőzmozdony az 1900-as évek elején az ausztráliai vasutakon nyújtott megbízható szolgáltatást, ami a vasúti közlekedés fejlődésének fontos mérföldköve volt.
A Canadian National class K-3 gőzmozdony az 1910-es évek technológiai csodája volt, mely a kanadai vonathálózat gerincét képezte és kulcsszerepet játszott a távolsági szállítás fejlődésében.