CIÉ No. CC1 gőzmozdony

A CIÉ No. CC1 gőzmozdony az ír vasúttörténet ikonikus szereplője, amely a múlt század elején jelentős hozzájárulást tett az ország vasúti hálózatának fejlődéséhez.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A CIÉ No. CC1 gőzmozdony az ír vasúttörténet ikonikus szereplője, amely a múlt század elején jelentős hozzájárulást tett az ország vasúti hálózatának fejlődéséhez.

A China Railways JS gőzmozdony a kínai vasutak egyik utolsó klasszikus gőzüzemű ereklyéje, amely a múlt és a technológia találkozását testesíti meg az 1950-es évek vasúti fejlődésében.

A BR Standard Class 4 2-6-0 76084 gőzmozdony a brit vasúttörténelem egyik ikonikus darabja, mely a hatékonyság és a megbízhatóság jelképe volt a 20. század közepén.

A China Railways SL6 gőzmozdony büszkén képviselte a kínai vasúti ipar fejlődését, miközben megbízhatóságával és teljesítményével hosszú ideig szolgálatban maradt a pályákon.

A China Railways QJ Gőzmozdony a 20. század közepén Kína vasúti hálózatának egyik meghatározó erejévé vált, híres megbízhatóságáról és erőteljes teljesítményéről.

A WAGR V class gőzmozdony az 1950-es évek ausztrál vasúti közlekedésének egyik kiváló példája, amely erős teljesítményével és megbízhatóságával járult hozzá a vasúthálózat hatékony működéséhez.

A DR Class 83.10 gőzmozdony a második világháború utáni évek egyik kiemelkedő vasúti gépezete volt, amely hatékony és megbízható teljesítményével segítette a német vasútvonalakat az újjáépítés időszakában.

A BR Standard Class 9F 92020-9 gőzmozdony az 1950-es évek végén vált a brit vasúthálózat nehéz tehervonatait vontató ikonikus erőgépévé, jellegzetes teljesítményével és megbízhatóságával.

A BR Standard Class 5 73082 Camelot gőzmozdony a brit vasutak egyik ikonikus darabja, amely a múlt század közepének gőzmozdony-technikáját és formatervezését testesíti meg.

A WAGR X class gőzmozdony az 1950-es években jelent meg, és fontos szerepet játszott Nyugat-Ausztrália vasúti áruszállításának fejlődésében.