New York Central Mohawk gőzmozdony

A New York Central Mohawk gőzmozdony a 20. század közepén emelkedett ki az amerikai vasúthálózaton, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával járulva hozzá a vasúti szállítás fejlődéséhez.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A New York Central Mohawk gőzmozdony a 20. század közepén emelkedett ki az amerikai vasúthálózaton, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával járulva hozzá a vasúti szállítás fejlődéséhez.
A GWR 4600 Class gőzmozdony a Great Western Railway számára készült, és a 20. század elején vált a brit vidéki vasutak meghatározó szereplőjévé, köszönhetően kompakt formájának és megbízhatóságának.
A Midland Railway 3835 Class gőzmozdony a 20. század elején vált meghatározóvá, amikor erőteljes teljesítményével és megbízhatóságával a brit vasúthálózat egyik ikonikus szereplőjévé lépett elő.
Az NS 3600 gőzmozdony a holland vasúttörténet ikonikus darabja, melyet a középkategóriás vonatok gyors és hatékony kiszolgálására terveztek az 1920-as években.
A South African Class Experimental 6 4-8-0 gőzmozdony a 20. század elején különleges tulajdonságaival képviselte a technológiai fejlődést, hozzájárulva Dél-Afrika vasúti történetéhez.
A GWR 103 President gőzmozdony a 19. században a híres Nagy Nyugati Vasút számára készült, és ikonikus példája volt a korabeli brit mérnöki tudásnak, jelentős szerepet játszva a vasúti közlekedés fejlődésében.
Az LNER Class J64 gőzmozdony a brit vasúti történelem egyik figyelemre méltó szereplője, amely hatékony működésével és jellegzetes kialakításával tűnt ki a múlt század elején.
A BNCR Class A gőzmozdony a 19. század végén fontos szerepet játszott az ipari forradalom idején, kiemelkedő teljesítményével és strapabíró felépítésével hozzájárulva a szállítás növekvő igényeinek kielégítéséhez.
A WAGR N class gőzmozdony a Nyugat-Ausztráliai Vasúttársaság egyik kulcsfontosságú szereplőjeként szolgált, kiemelkedő megbízhatóságával és erejével a helyi vasúti közlekedés történetében.
A Furness Railway K2 Class gőzmozdony a 20. század elején megbízható erőművésznek számított az angol vasutakon, kiemelkedő húzóképességével és robusztus konstrukciójával.