JNR Class C11 gőzmozdony

A JNR Class C11 gőzmozdony a japán vasúttörténet egyik jellegzetes szereplője, melyet 1932 és 1947 között gyártottak, és jelentős szerepet játszott a helyi személyszállításban.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A JNR Class C11 gőzmozdony a japán vasúttörténet egyik jellegzetes szereplője, melyet 1932 és 1947 között gyártottak, és jelentős szerepet játszott a helyi személyszállításban.
Az LNER Class A8 gőzmozdony a brit vasút történetének egy jellegzetes darabja, amely a 20. század elején szolgált, ötvözve az innovációt és a megbízhatóságot az északkeleti vonalakon.
A DRG Class 99.22 gőzmozdony a német vasutak történetében kiemelkedő szerepet játszott, különösen a szűknyomtávú vasutakon, ahol hatékonyságával és megbízhatóságával vált ismertté.
A South Australian Railways 720 class gőzmozdony a 20. század közepének ikonikus szállítójárműve volt, amely a régió nehéz tehervonatait húzta megbízhatóan és hatékonyan.
A GWR 6000 Class 6024 King Edward I gőzmozdony az 1920-as évek brit vasútjának csúcstechnológiáját képviselte, lenyűgöző teljesítményével és elegáns kialakításával a korszak ikonikus jelképe lett.
A GWR 6000 Class 6023 King Edward II gőzmozdony hűen képviseli a brit vasúti történelem eleganciáját és technikai fejlődését, amint az ikonikus mozdonyok sorában büszkén áll, meghatározva a korai 20. századi vasúti közlekedést.
Az SR Z class gőzmozdony a 20. század közepén vált ikonikus erőgéppé, teljesítménye és megbízhatósága a brit vasúti rendszer sarokkövévé tette.
A JNR Class C50 gőzmozdony az 1929 és 1933 közötti időszakban készült Japánban, és a modernizálódó ország vasúti közlekedésének ikonikus szereplője lett.
A GWR 4900 Class 4965 Rood Ashton Hall gőzmozdony a brit vasúttörténet ikonikus darabja, amely a sebesség és elegancia tökéletes kombinációjaként maradt meg az emlékezetben.
A GWR 4900 Class 4930 Hagley Hall gőzmozdony a brit vasúttörténelem ikonikus darabja, amely a Nagy Nyugati Vasút eleganciáját és mérnöki bravúrját testesíti meg.