DRG Class 44 gőzmozdony

A DRG Class 44 gőzmozdony a német nehéz tehervonatok meghatározó ereje volt, amely a 20. század közepén az ipar kulcsszereplőjévé vált.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A DRG Class 44 gőzmozdony a német nehéz tehervonatok meghatározó ereje volt, amely a 20. század közepén az ipar kulcsszereplőjévé vált.

A Baldwin 60000 gőzmozdony az 1920-as évek technikai csodája volt, amely a mérnöki innováció új szintjét jelentette, és lenyűgöző teljesítményével kiemelkedett a kor vasúti járművei közül.

A Victorian Railways N class gőzmozdony az 1920-as évek ikonikus szereplője volt, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával hódítva meg az ausztrál vonatközlekedést.

A Baldwin Class 12-42-F gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott az ipari szállítás fejlesztésében, megbízhatóságával és teljesítményével emelve a vasúti közlekedés hatékonyságát.

Az LNWR Class G2 gőzmozdony a 20. század eleji brit ipari fejlődés ikonikus résztvevője volt, amely nagy teljesítményével és megbízhatóságával vált a tehervonatok igáslovává.

A Metropolitan Railway H Class gőzmozdony a 19. század végén jelent meg, és fontos szerepet játszott London földalatti vasúthálózatának fejlesztésében, megbízható és erőteljes teljesítményével.

A Furness Railway 115 class gőzmozdony a 19. század végén a brit vasutak egyik ikonikus darabja volt, amely megbízható teljesítményével járult hozzá a vasúti közlekedés fejlődéséhez.

Az Izhitsa típusú gőzmozdonyok az orosz vasutak egyik meghatározó szereplői voltak, amelyek kibővítették a szállítási kapacitást a 19. század végén, és hozzájárultak az ipari fejlődéshez.

A Prussian G 10 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott a nehéz tehervonatok szállításában, erőteljes teljesítményével és megbízhatóságával a német vasutak mindennapjaiban.

A Furness Railway M1 Class gőzmozdony kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával a 20. század elején a brit vasúti közlekedés fontos szereplőjévé vált.