LNER Class Y10 gőzmozdony

Az LNER Class Y10 gőzmozdony a múlt században élt virágkorát, amikor hatékony kiszolgálója volt az ipari területeknek Nagy-Britanniában, kis mérete ellenére nagy szorgalommal zötyögve végig a vasúti pályákon.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az LNER Class Y10 gőzmozdony a múlt században élt virágkorát, amikor hatékony kiszolgálója volt az ipari területeknek Nagy-Britanniában, kis mérete ellenére nagy szorgalommal zötyögve végig a vasúti pályákon.
Az LNER Class Y3 speciális jármű különleges helyet foglal el a brit vasúttörténelemben, hiszen ez a mozdony a hatékonyság és az ipari tervezés jelképe volt.
A Tremont and Gulf 30 dízelmozdony különleges helyet foglal el a vasúttörténetben, mivel a 20. század elején segítette a modern vonatközlekedés fejlődését az amerikai déli vasutakon.
A GWR 1361 Class gőzmozdony a 20. század elején készült el, egyedi kialakításával és kiváló manőverezhetőségével vált a Délnyugat-Anglia iparvágányainak nélkülözhetetlen szereplőjévé.
A South African Dock Shunter 0-4-0T gőzmozdony egyedi kialakításával hatékony megoldást nyújtott kikötői manőverezéshez, a helyszíni szállítás jelentős megkönnyítésére.
A Namaqualand 0-4-2IST Caledonia gőzmozdony különleges darabja a vasúttörténelemnek, amely a dél-afrikai bányavidékek nehéz kihívásaira lett tervezve, bizonyítva hatékonyságát a zord terepen is.
A CGR 0-6-0ST gőzmozdony a dél-afrikai vasutak hőskorában kiemelkedő szerepet játszott, egyszerűségében és megbízhatóságában nyújtva lenyűgöző teljesítményt a könnyű teherszállítmányok kezelésében.
Az LNWR Dock Tank gőzmozdony az ipari forradalom egyik különleges szereplője volt, amelyet a rakodóállomások hatékony kiszolgálására terveztek, és jelentős hatással volt a korabeli közlekedési fejlődésre.
A Table Bay Harbour 0-4-0T gőzmozdony egy ikonikus darabja volt a dél-afrikai vasút történelmének, különösen a kikötői szállításokban játszott szerepe révén.