New Zealand E class locomotive (1922) gőzmozdony

A New Zealand E class locomotive (1922) gőzmozdony az új-zélandi vasúti történelem egyik ikonikus darabja, amelyet különleges tervezése és teljesítménye emelt ki a korabeli mozdonyok közül.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A New Zealand E class locomotive (1922) gőzmozdony az új-zélandi vasúti történelem egyik ikonikus darabja, amelyet különleges tervezése és teljesítménye emelt ki a korabeli mozdonyok közül.
A South African Class MJ1 2-6-6-0 gőzmozdony egy jellegzetes példája a dél-afrikai vasúti történelemnek, amely kiemelkedett erejével és műszaki megoldásaival a 20. század közepén.
A South African Class 15B 4-8-2 gőzmozdony a múlt század közepén jelentős szerepet játszott Dél-Afrika vasúti szállításában, megbízhatóságával és teljesítményével meghódítva a hosszú vonalakat és nehéz terheket.
A South African Class K 4-6-4T gőzmozdony az 1910-es évek végén jelent meg, és különleges kialakításával a helyi közlekedés fontos szereplőjévé vált.
A South African Class 12 4-8-2 gőzmozdony lenyűgöző példája a technikai fejlődésnek, amely a 20. század elején varázsolta el a vasúti közlekedés világát, miközben a távoli vidékek összekötését is segítette.
A South African Class MG 2-6-6-2 gőzmozdony egy egyedülálló mérnöki teljesítmény volt, amely jelentős szerepet játszott a nehéz terepen történő vasúti szállításban Dél-Afrikában, bizonyítva a gőzmozdonyok megbízhatóságát és erejét.
A South African Class MD 2-6-6-2 gőzmozdony a 20. század eleji vasúti innováció remeke, amely különleges kialakításával és hatékonyságával jelentős szerepet játszott Dél-Afrika távolsági szállításában.
A South African Class 3A 4-8-2 gőzmozdony a 20. század elején formálta a dél-afrikai vasút történelmét, lenyűgöző teljesítményével és megbízhatóságával a teherszállításban és az utasszállításban egyaránt.
A South African Class NG3 4-6-2T gőzmozdony különleges jelentőségű, hiszen az afrikai kontinens keskeny nyomtávú vasútvonalain szolgálva kulcsszerepet játszott a helyi közlekedés és ipar fejlődésében.
A South African Class Experimental 3 2-8-0 gőzmozdony a dél-afrikai vasúttörténet különleges darabja, amely az 1900-as évek elején a szénszállítás hatékonyságát növelte.