magyar vasút

MÁV Class V63 elektromos mozdony

A MÁV Class V63 elektromos mozdony a magyar vasutak ikonikus járműve, amely a ’80-as évek óta szolgálja kiemelkedő teljesítménnyel a hazai vasúti hálózatot.

MÁV Class V43 elektromos mozdony

A MÁV Class V43 elektromos mozdony, melyet az 1960-as években fejlesztettek ki, meghatározó szerepet játszott a magyar vasúti közlekedés modernizálásában, és még ma is sok helyen szolgál.

Ganz DVM-4 dízel motorvonat

A Ganz DVM-4 dízel motorvonat a magyar vasúti technológia kiemelkedő példája, amelyet az 1960-as évek elején terveztek, és kiemelkedik megbízhatóságával és korszerűségével a nemzetközi vasúti piacon.

HSH Class 31 dízelmozdony

A HSH Class 31 dízelmozdony a magyar vasúti hálózat megbízható tagja, amely modern technológiájával és gazdaságos üzemeltetésével jelentős szerepet játszik a közlekedési rendszer hatékonyságának növelésében.

C-50 (narrow-gauge locomotive) dízelmozdony

A C-50 (narrow-gauge locomotive) dízelmozdony a maga kompakt méretével és megbízhatóságával ideális volt szűk helyeken való használatra, különösen az ipari vasutakon és kisebb települések között.

MÁV Class 411 elektromos motorvonat

A MÁV Class 411 elektromos motorvonat a magyar vasutak modern képviselője, amely hatékony és környezetbarát üzemeltetésével hozzájárul a fenntartható közlekedéshez.

MÁV Class 242 elektromos mozdony

A MÁV Class 242 elektromos mozdony a magyar vasutak történetének kiemelkedő szereplője, amely hatékony teljesítményével és korszerű technológiájával járult hozzá a vasúti közlekedés fejlődéséhez.

„MÁV Class V40 elektromos mozdony”

A MÁV Class V40 elektromos mozdony az első világháború után a modern technológia úttörőjeként szolgált Magyarországon, jelentősen hozzájárulva a vasúti közlekedés fejlődéséhez.

LTM 51 villamos motorvonat

Az 1950-es években tervezett LTM 51 villamos motorvonat a magyar vasúti közlekedés innovatív mérföldköve volt, amely modern technológiájával és kényelmével forradalmasította az utazási élményt.

MÁV Class 424 gőzmozdony

A MÁV Class 424 gőzmozdony a 20. század közepén vált a magyar vasúti közlekedés ikonikus jelképévé, megbízhatóságával és erőteljes teljesítményével hódítva meg a síneket.