GP39H-2 (EMD) dízelmozdony

A GP39H-2 (EMD) dízelmozdony az innovatív technológiájával és megbízhatóságával vált nélkülözhetetlenné az amerikai vasúti forgalomban, modernizálva a vonatok sebességét és hatékonyságát.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A GP39H-2 (EMD) dízelmozdony az innovatív technológiájával és megbízhatóságával vált nélkülözhetetlenné az amerikai vasúti forgalomban, modernizálva a vonatok sebességét és hatékonyságát.
A GP28M (EMD) dízelmozdony az amerikai vasúttörténet ikonikus szereplője, amely a hatékonyság jegyében újította meg a tehervonatok vontatási képességeit.
A Santa Fe CF7 dízelmozdony a klasszikus F7 mozdonyok átalakításaként született meg, hogy jobban megfeleljen a modern pályaudvarok és iparvágányok igényeinek.
A DR Class 52.80 dízelmozdony a kelet-német vasút egyik ikonikus gépe, amely robusztus és megbízható működésével nagyban hozzájárult a vonatközlekedés fejlődéséhez az 1960-as és 1970-es években.
Az ALCO RS-3m dízelmozdony a vasúti technológia egy remek példája, amely az 1950-es évek óta szolgál kiemelkedő megbízhatósággal és sokoldalúsággal a vasúti hálózatokban.
Az EMD FP9 dízelmozdony a vasúti közlekedés ikonikus alakjaként vált ismertté, amikor a hatékonyság és a teljesítmény új szintjeit érte el a XX. század közepén.
A Santa Fe 2926 gőzmozdony az amerikai vasúttörténelem legendás darabja, amely ma is lenyűgöző restaurálás alatt áll, hogy újra teljes pompájában mutathassa meg ikonikus erejét és eleganciáját.
A Nickel Plate Road 759 gőzmozdony a vasúti történelem ikonikus része, amely megtestesíti a múlt technológiai fejlődését és a gőzmozdonyok aranykorát.
A Milwaukee Road 261 gőzmozdony a 20. századi amerikai vasút egyik ikonikus példánya, mely restaurálásának köszönhetően ma is lenyűgözi a vasút szerelmeseit teljes erejével és történelmi jelentőségével.
Az LMS Rebuilt Royal Scot Class gőzmozdony az 1920-as évekbeli brit vasúti mérnöki csúcsot testesíti meg, és kiváló teljesítménye révén a kor egyik legismertebb mozdonyává vált.