mozdony specifikációk

SDP40 (EMD) dízelmozdony

Az SDP40 (EMD) dízelmozdony az 1960-as években került kifejlesztésre, és kiemelkedett megbízhatóságával, hosszú életciklusával, valamint a különféle vasúttársaságok igényeinek megfelelő sokoldalúságával.

SD40A (EMD) dízelmozdony

Az SD40A (EMD) dízelmozdony a hatvanas évek vasúti technológiáját forradalmasította, és megbízhatóságával hosszú szolgálati időt biztosított a vasúti hálózatok számára.

SD40 (EMD) dízelmozdony

Az SD40 (EMD) dízelmozdony, amely az 1960-as évek végén jelent meg, a vonatközlekedés terén úttörő technológiát képvisel, hosszú élettartamával és megbízhatóságával világszerte népszerűvé vált a vasúttársaságok körében.

SDL39 (EMD) dízelmozdony

Az SDL39 (EMD) dízelmozdony az 1960-as évek végén jelent meg, kifejezetten a Milwaukee Road vasúttársaság igényeire szabva, hogy a könnyen sérülékeny pályaszakaszokon is hatékonyan közlekedjen.

SDP38 (EMD) dízelmozdony

Az SDP38 (EMD) dízelmozdony a vasúti közlekedés történetében fontos szerepet játszott, megbízhatósága és sokoldalúsága révén számos tehervonatot szolgált ki szerte a világon.

SD38AC (EMD) dízelmozdony

Az SD38AC (EMD) dízelmozdony a robusztus teljesítmény és megbízhatóság tökéletes kombinációjaként vált a vasúthálózatok nélkülözhetetlen szereplőjévé, kiemelkedő teherbírásával és hatékony üzemanyag-felhasználásával.

SD38 (EMD) dízelmozdony

Az SD38 (EMD) dízelmozdony a hatvanas évek végén jelent meg, és robusztus kialakításának köszönhetően megbízható választás volt a nagy teherbírású vasúti szállításokban.

SD35 (EMD) dízelmozdony

Az SD35 (EMD) dízelmozdony a vasúti történelem egyik meghatározó szereplője, amely az 1960-as években jelent meg, és azóta is a megbízhatóság szimbólumaként szolgál a tehervonatok világában.

SD24 (EMD) dízelmozdony

Az SD24 (EMD) dízelmozdony az 1950-es és 60-as években kiemelkedő szerepet játszott az amerikai vasúti közlekedés modernizálásában, köszönhetően hatékonyságának és megnövelt teljesítményének.

SD9 (EMD) dízelmozdony

Az SD9 (EMD) dízelmozdony az 1950-es évek közepén mutatkozott be, jelentős előrelépést hozva a vasúti teherszállítás hatékonyságában és megbízhatóságában.