FM H-10-44 dízelmozdony

Az FM H-10-44 dízelmozdony az 1940-es években debütált, és az amerikai vasutak kedvelt tehervonója lett, sokoldalúságával és megbízhatóságával meghódítva a pályákat.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az FM H-10-44 dízelmozdony az 1940-es években debütált, és az amerikai vasutak kedvelt tehervonója lett, sokoldalúságával és megbízhatóságával meghódítva a pályákat.
Az Indian locomotive class WU dízelmozdony az indiai vasúthálózat megbízható munkása, amely modern technológiával segíti a hatékony áruszállítást.
A Baldwin 4-8+8-4-750/8-DE gőzmozdony egy lenyűgöző mérnöki bravúr, amely a gőzmozdonyok fejlődésének új fejezetét jelenti a 20. század közepén.
Az NSB Di 1 dízelmozdony a norvég vasúti történelem egyik jelentős fejezete, hiszen ez volt az első dízelmozdony-típus, amely új korszakot indított a hatékony és környezetbarát vasúti közlekedés terén az 1950-es években.
A Hibernia 41-E dízelmozdony a modern vasúti technológia egyik kiemelkedő példája, amely hatékonyságával és megbízhatóságával új színt hozott a vasúti közlekedésbe.
A DRB Class 52 dízelmozdony a németországi vasút történetében különleges szerepet töltött be, hiszen a második világháború idején a hatékonyság és a megbízhatóság új szintjét képviselte.
Az ALCO RSD-1 dízelmozdony az 1940-es években készült, megbízható teljesítményével megkönnyítette az Egyesült Államok vasúti hálózatának korszerűsítését és bővítését.
Az SBB Am 4/6 1101 elektromos mozdony Svájc vasúti történetében különleges helyet foglal el, mivel a 20. század elején korszerű technológiájával és megbízhatóságával meghatározó szereplője lett a vasúti közlekedés fejlődésének.
Az SBB Ae 4/6 elektromos mozdony a svájci vasúthálózat meghatározó szereplője volt, kiemelkedő technikai újításokat hozva az 1940-es években.
Az EMD TR1 dízelmozdony, az 1940-es évek úttörője, a vasúti technológia fejlődésének jelképévé vált, hiszen hatékonyabb üzemanyag-felhasználásával forradalmasította a vontatási iparágat.