GWR 5600 Class gőzmozdony

A GWR 5600 Class gőzmozdony az 1920-as években jelent meg, és hatékonyságával szinte azonnal a walesi bányavidékek kulcsmotorjává vált.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A GWR 5600 Class gőzmozdony az 1920-as években jelent meg, és hatékonyságával szinte azonnal a walesi bányavidékek kulcsmotorjává vált.
A Bavarian EP 5 elektromos mozdony, az 1920-as évek csúcstechnológiája, a német vasutak számára jelentős fejlődést képviselt, a modern elektromos vontatás úttörőjeként.
A TR DL class dízelmozdony a modern vasúti technológia egyik meghatározó szereplője, amely kiváló hatékonyságával és megbízhatóságával vált a vasúti hálózatok fontos részévé.
A Palatine Pts 3/3 H dízelmozdony egy ikonikus jármű, amely kulcsszerepet játszott a vasúti közlekedés modernizálásában, ötvözve a hatékonyságot és a megbízhatóságot.
Az FS Class E.321 (third rail) elektromos mozdony az olasz vasutak egyik innovatív szereplője, amely kialakításával és hatékonyságával jelentős előrelépést hozott a városi vonalakon.
A CN U-1-a and U-1-b gőzmozdony jelentős szerepet játszottak a vasúti közlekedés fejlődésében, kiemelkedve megbízhatóságukkal és teljesítményükkel, amelyek új mércét állítottak a mozdonytechnológiában.
Az SNCF Class BB 1600 elektromos mozdony a francia vasutak történetének egy fontos állomása, amely hatékonyságával és megbízhatóságával tűnik ki a második világháború utáni években.
A JNR Class ED10 elektromos mozdony az 1920-as évek technikai újításainak eredménye, amely Japánban az ipari és közlekedési fejlődés kulcsszereplőjeként vált ismertté.
Az SBB Be 4/7 elektromos mozdony a svájci vasutak megbízható munkása volt, amely a 20. század fontos részét képezte a tömegközlekedés modernizációjában.
A Union Pacific Class S-6 dízelmozdony az amerikai vasúttörténet egyik ikonikus példánya, amely a hatékonyság és erő tökéletes kombinációját képviseli a közlekedés fejlődésének aranykorában.