GT22CW (EMD) dízelmozdony

A GT22CW (EMD) dízelmozdony a megbízhatóság és teljesítmény ötvözete, amelyet világszerte számos vasúttársaság választott a különböző terepviszonyokhoz.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A GT22CW (EMD) dízelmozdony a megbízhatóság és teljesítmény ötvözete, amelyet világszerte számos vasúttársaság választott a különböző terepviszonyokhoz.

A GL22C (EMD) dízelmozdony a világ különböző vasúti hálózatain szolgál, ötvözve a modern technológiát és a megbízható teljesítményt, így kulcsszereplővé vált a dízelmozdonyok történetében.

A G22CU-2 (EMD) dízelmozdony a vasúti közlekedés meghatározó szereplője, amely robusztus kialakításával hódította meg a síneket, hatékony működése révén pedig az ipari szektor kiemelkedő eszközévé vált.

A GA18 (EMD) dízelmozdony kompakt és hatékony megoldást kínált a kevésbé forgalmas vonalakon, ötvözve a modern technológiát a praktikussággal.

A GL8 (EMD) dízelmozdony a 20. század közepén tervezett modell, amelyet világszerte használtak a vasúti áruszállítás hatékonyságának növelésére.

Az SD50F (EMD) dízelmozdony a kanadai vasutak számára készült, robusztus felépítésével és megbízhatóságával vált a hosszú tehervonatok meghatározó szereplőjévé.

Az SD28 (EMD) dízelmozdony az 1960-as években készült, és sokoldalúságának köszönhetően a teherforgalomban szerzett magának hírnevet.

Az SD18 (EMD) dízelmozdony a vasúti technológia mérföldköve, amely az 1960-as években a megbízhatóságot és a hatékonyságot egyesítette az amerikai pályaudvarokon.

A GP28 (EMD) dízelmozdony, az 1960-as évek innovatív mérnöki remekműve, kifinomult kialakításával és megbízható teljesítményével a vasúti árufuvarozás egyik meghatározó szereplőjévé vált.

Az FT (EMD) dízelmozdony az 1930-as évek végén hozott forradalmi változást az amerikai vasutaknál, hatékony teljesítményével és megbízhatóságával új korszakot nyitva a vasúti közlekedésben.