mozdony típusok

Reading 2124 dízelmozdony

A Reading 2124 dízelmozdony az amerikai vasúti történelem ikonikus részévé vált, hiszen nemcsak korszakalkotó technikai újításokat tartalmazott, hanem a vonatközlekedés fejlődéséhez is jelentősen hozzájárult.

NZR Y class dízelmozdony

Az NZR Y class dízelmozdony a 20. század közepén Új-Zéland vasúti hálózatának fejlődésében játszott kulcsszerepet, megbízható teljesítményével forradalmasítva a teherszállítást.

NSW Burra Dízelmozdony

Az NSW Burra Dízelmozdony a 20. század derekán jelentős szerepet játszott az ausztrál vasút történetében, hozzájárulva a szállítási hatékonyság növeléséhez és a regionális összekötettség javításához.

Nord 3.1201 to 3.1290 elektromos mozdony

A Nord 3.1201 to 3.1290 elektromos mozdonyok a múlt század elején hoztak forradalmi újításokat az európai vasúti közlekedésbe, hozzájárulva a gyorsabb és hatékonyabb szállításhoz.

Meitetsu DeKi 300 elektromos mozdony

A Meitetsu DeKi 300 elektromos mozdony a japán vasúthálózat fontos szereplője volt, amely a hatékony áruszállítást szolgálta a 20. század második felében.

GWR Rheidol Tanks gőzmozdony

A GWR Rheidol Tanks gőzmozdonyok a festői walesi tájon segítették az utazókat, különleges kialakításukkal és megbízható teljesítményükkel a keskeny nyomtávú vasutakon.

FS Class 746 elektromos mozdony

Az FS Class 746 elektromos mozdony az olasz vasúti hálózat egyik kiemelkedő technikai újítása volt a 20. század első felében, lenyűgöző sebességet és megbízhatóságot kínálva az utasoknak.

État 42-001 to 42-020 dízelmozdony

Az État 42-001 to 42-020 dízelmozdony sorozat az 1950-es években Franciaországban vált ismertté, a nagy teljesítményük és megbízhatóságuk miatt emlékük azóta is élénken él a vasútbarátok körében.

CN U-1-a and U-1-b gőzmozdony

A CN U-1-a and U-1-b gőzmozdony jelentős szerepet játszottak a vasúti közlekedés fejlődésében, kiemelkedve megbízhatóságukkal és teljesítményükkel, amelyek új mércét állítottak a mozdonytechnológiában.

FS Class E.431 elektromos mozdony

Az FS Class E.431 elektromos mozdony az olasz vasút történetének egyik ikonikus szereplője, mely az 1920-as években mutatkozott be, és azóta is a modern közlekedés mérföldkövének számít.