DSER 15 and 16 dízelmozdony

A DSER 15 and 16 dízelmozdonyok mérföldkőnek számítottak az ír vasúttörténetben, hiszen ezek hozták el a diesel technológia korszakát a széles körű vasúti közlekedésbe.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A DSER 15 and 16 dízelmozdonyok mérföldkőnek számítottak az ír vasúttörténetben, hiszen ezek hozták el a diesel technológia korszakát a széles körű vasúti közlekedésbe.
Az SBB Be 4/7 elektromos mozdony a svájci vasutak megbízható munkása volt, amely a 20. század fontos részét képezte a tömegközlekedés modernizációjában.
A Manila Railroad 170 class gőzmozdony a 20. század elején meghatározó szerepet játszott a Fülöp-szigeteki vasúti közlekedésben, megkönnyítve az emberek és áruk szállítását az ország különböző részei között.
A GNRI Class T2 gőzmozdony az Ír vasúttörténelem egyik kiemelkedő szereplője, amely a 20. század elején jelentős hatással volt a sziget közlekedésére.
A Belgian State Railways Type 7 gőzmozdony az 1860-as években készült, és a belga vasúti hálózat hatékonyságának egyik kulcseleme volt, mely a személyszállítás gyorsaságát és megbízhatóságát emelte új szintre.
A GNR Class N2 gőzmozdony, amelyet az 1920-as években terveztek, a közép-angliai vasutak egyik ikonikus típusa, híres megbízhatóságáról és teljesítményéről.
A BCDR 4-6-4T gőzmozdony a 20. század elején a Belfast és County Down Railway vonalain szolgált, híres volt nagy sebességéről és megbízhatóságáról, amelyek lenyűgözték a vasút rajongóit.
Az USRA 2-6-6-2 gőzmozdony egy lenyűgöző mérnöki alkotás volt, amely hatékonyan egyesítette az erőt és a precizitást az amerikai vasutak hőskorában, hozzájárulva ezzel a szállítási ipar fejlődéséhez.
Az UR GB class dízelmozdony a vasúti közlekedés korszerűsödésének szimbóluma, amely kiemelkedő teljesítményt és megbízhatóságot kínál a modern szállításban.
Az NBR A class Elektromos mozdony a brit vasutak korai elektromos járműveinek egyike, mely forradalmi újításaival jelentős hatást gyakorolt a vasúti közlekedés fejlődésére.