Bavarian Gt 2×4/4 gőzmozdony

A Bavarian Gt 2×4/4 gőzmozdony a bajor vasutak büszkesége volt, forradalmi megoldásaival a hegyvidéki vonalakon tett csodát, tervezésével pedig az erő és hatékonyság új mércéjét állította fel a 20. század elején.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A Bavarian Gt 2×4/4 gőzmozdony a bajor vasutak büszkesége volt, forradalmi megoldásaival a hegyvidéki vonalakon tett csodát, tervezésével pedig az erő és hatékonyság új mércéjét állította fel a 20. század elején.

A WAGR D class gőzmozdony a 19. század végén szelte a nyugat-ausztráliai tájakat, megbízható erejével és teljesítményével hozzájárulva a régió vasúti fejlődéséhez.

Az Oldenburg G 7 gőzmozdony, mely a 20. század elején szolgált, német mérnöki precizitásával és megbízhatóságával a vasúti közlekedés meghatározó szereplője lett.

A Nord 4.061-től 4.340-ig terjedő gőzmozdonyok sorozata az innovatív technológiák révén megbízhatóságot és hatékonyságot biztosított, jelentős előrelépést hozva a vasúti szállításban.

Az LT&SR 2100 Class gőzmozdony egy időtálló műalkotás a vasút történetében, amely a London, Tilbury és Southend vasútvonal mentén biztosította a gyors és megbízható közlekedést.

Az L&YR Class 31 gőzmozdony az 1890-es évek brit vasúti innovációját képviselte, időtálló konstrukciójával számos tehervonati feladatot látott el hatékonyan és megbízhatóan.

A Sentetsu Tehosa-class gőzmozdony a japán vasúttörténelem egyik ikonikus darabja volt, amely a 20. század első felében a Koreai-félsziget vasútvonalain bizonyította megbízhatóságát és hatékonyságát.

A Sentetsu Puresa-class locomotives gőzmozdonyai a japán és koreai vasúttörténet kiemelkedő szereplői voltak, megbízhatóságuk és teljesítményük révén a régi idők vasúti szállításának fő mozgatórugói lettek.

A Sentetsu Purero-class gőzmozdonyok az 1930-as években jelentek meg, amikor Japán technológiai előrehaladása révén a koreai vasutakra modernizációs hullámot hoztak.

Az NZR BA class gőzmozdony Új-Zéland egyik ikonikus közlekedési vívmánya volt, amely hatékonyan ötvözte a korabeli technológiát és a helyi közlekedési igényeket.