EMD SW1504 dízelmozdony

Az EMD SW1504 dízelmozdony az 1960-as években jelent meg, kiválóan alkalmazkodva a tehervonatok hatékony mozgatásához Észak-Amerikában.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az EMD SW1504 dízelmozdony az 1960-as években jelent meg, kiválóan alkalmazkodva a tehervonatok hatékony mozgatásához Észak-Amerikában.
A Belgian Railways Class 25.5 elektromos mozdony a belga vasúti hálózat megbízható alappillére volt, különösen a személyszállításban játszott fontos szerepe miatt.
A WAGR M class (diesel) dízelmozdony az 1960-as években jelentős szerepet játszott Nyugat-Ausztrália vasúthálózatának modernizálásában, kiváló teljesítményét és megbízhatóságát kiemelve.
Az SBB Re 620 elektromos mozdony a svájci vasutak büszkesége, amely számos rekordot döntött meg a hegyi útvonalakon való hatékony teherfuvarozás terén.
Az EMD GT22 Series dízelmozdony a vasúti közlekedés sokoldalú munkása, amely számos országban bizonyított a nehéz teherszállításban és személyszállításban is.
Az EMD Dash 2 dízelmozdony a 1970-es években jelentős innovációs lépést hozott a vasúti közlekedésben, kombinálva a megbízhatóságot és a hatékonyságot a modern technológiával.
Az ÖBB Class 1043 elektromos mozdony az osztrák vasúti hálózat egyik meghatározó típusa volt, amelyet svéd technológiai alapokra építettek, hogy optimalizálják a hegyi szakaszok teljesítményét és megbízhatóságát.
A JŽ series 461 villamos mozdony a jugoszláv vasúti rendszer ikonikus elemévé vált, megbízhatóságának és teljesítményének köszönhetően.
Az EMD SD38AC dízelmozdony az amerikai ipar kulcsfontosságú szereplője, amely erőteljes teljesítményével és megbízhatóságával hódította meg a vasúti hálózatokat.
A 2TE116 dízelmozdony a szovjet ipar egyik meghatározó mérföldköve, amelyet nehéz teherszállításra terveztek, és amely évtizedek óta megbízhatóan szeli az orosz síneket.