VIA FP9ARM dízelmozdony

A VIA FP9ARM dízelmozdony a kanadai vasút múzeumok kedvenc darabja, amely egykor a VIA Rail szolgálatában állt, és betekintést nyújt a dízelkorszak innovációiba.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A VIA FP9ARM dízelmozdony a kanadai vasút múzeumok kedvenc darabja, amely egykor a VIA Rail szolgálatában állt, és betekintést nyújt a dízelkorszak innovációiba.
A Queensland Railways 2600 class dízelmozdony a 20. század végén jelent meg az ausztrál vasútvonalakon, hatékony üzemanyag-felhasználásával gyorsítva a teher- és személyszállítást.
A New South Wales 81 class locomotive dízelmozdonyt az 1980-as években vezették be Ausztráliában, és erőteljes teljesítményével gyorsan a tehervonatok megbízható hátterévé vált.
Az FS Class ALe 724 villamos motorvonat jelentős szerepet tölt be az olasz vasúti közlekedésben, kifinomult technológiájával és környezetbarát működésével.
A New Zealand DSG class locomotive dízelmozdonyok fontos szerepet játszottak Új-Zéland ipari fejlődésében, mivel ezek a robusztus gépek hatékonyan kezelték a nehéz tehervonatok vontatását a szigetország vasúthálózatán.
A HŽ series 1142 villamos motorvonat a horvát vasúti hálózat megbízható szereplője, amely elősegíti a fenntartható közlekedést az ország vasútvonalain.
A Francorail-MTE CSE26-21 dízelmozdony az afrikai vasutakon tett jelentős lépéseket kapacitásával és hatékonyságával, hozzájárulva a szállítási infrastruktúra fejlődéséhez.
A Queensland Railways 2470 class dízelmozdony a hatvanas évek végén jelent meg, és az ausztrál vasútvonalak egyik meghatározó gépszörnye lett megbízhatóságának és sokoldalúságának köszönhetően.
Az EMD SD50 dízelmozdony a 1980-as évek robusztus erőműveként vált ismertté, megbízhatósága és teljesítménye miatt közkedvelt választás volt a vasúttársaságok körében.
Az EMD GP50 dízelmozdony a nyolcvanas évek vasúti technológiáját képviselte, erős motorjának és modern tervezésének köszönhetően pedig a vasúttársaságok kedvelt választása lett.