SD45-2 (EMD) dízelmozdony

Az SD45-2 (EMD) dízelmozdony a 1970-es évek vasúti fejlesztéseinek ikonikus darabja, amely a hosszú távú tehervagonok mozgatásában játszott kiemelkedő szerepet.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az SD45-2 (EMD) dízelmozdony a 1970-es évek vasúti fejlesztéseinek ikonikus darabja, amely a hosszú távú tehervagonok mozgatásában játszott kiemelkedő szerepet.
A GP20D (EMD) dízelmozdony a 21. század elején jelent meg, és kompakt kialakításának köszönhetően ideális választás volt a keskeny nyomtávú vonalakon történő használatra.
Az SW600 (EMD) dízelmozdony az 1950-es évek ipari varázsát testesíti meg, modernizációt hozva a vasúti áruszállításba kompakt méretével és megbízhatóságával.
Az EMC pre – SC (EMD) elektromos motorvonat jelentős mérföldkő volt a vasúti közlekedés fejlődésében, mivel a dízel és elektromos rendszerek egyesítésével új szintre emelte a hatékonyságot és megbízhatóságot.
A General Pershing Zephyr (EMD) dízel motorvonat a vasúti közlekedés egyik emlékezetes alakja, amely a múlt század közepén a sebesség és a modern technológia szimbóluma volt az amerikai vasutakon.
A Pioneer Zephyr (EMD) dízel motorvonat 1934-es bemutatásával forradalmasította az amerikai vasúti közlekedést, új sebességi és hatékonysági szintet elérve a személyszállításban.
A Mark Twain Zephyr (EMD) dízel motorvonat az amerikai vasúti közlekedés egyik ikonikus darabja, amely nevét a híres író tiszteletére kapta, és a 20. század közepén hozzájárult a vonatozás modernizálásához.
A Flying Yankee (EMD) dízel motorvonat a 20. század közepén forradalmasította az észak-amerikai vasúti közlekedést, modern formatervezésével és hatékony működésével új mércét állítva.
A MÁV XIII sorozat elektromos motorvonat a 20. század eleji magyar vasúti innovációk pionírja volt, amely a közlekedési technológiát modernizálta.
A MÁV 406 sorozat dízel motorvonat a modern közlekedés egyik meghatározó szereplője, hatékony üzemeltetésével és kényelmes utasterével szolgálja a magyar vasúti hálózatot.