mozdonyfejlesztés

Baldwin DS-4-4-1000 dízelmozdony

A Baldwin DS-4-4-1000 dízelmozdony a huszadik század közepén jelentős szerepet játszott az amerikai vasúti hálózat modernizálásában, megbízhatóságával és teljesítményével új mércét állítva a mozdonygyártás terén.

ALCO DL-202 dízelmozdony

Az ALCO DL-202 dízelmozdony az 1940-es évek közepén jelent meg, forradalmi teljesítményével és megbízhatóságával hozzájárulva a dízeltechnológia terjedéséhez a vasúti iparban.

EMC E3 Elektromos mozdony

Az EMC E3 Elektromos mozdony a 20. század közepén mutatott beugró lépést az elektromos vonatok korszakába, kiemelkedve megbízhatóságával és fejlett technológiai megoldásaival, amelyek a vasúti közlekedést fenntarthatóbbá tették.

South African Class 16E 4-6-2 gőzmozdony

A South African Class 16E 4-6-2 gőzmozdony a vasúti történelem kiemelkedő darabja, amely a 20. század közepén teremtett új mércét sebességével és megbízhatóságával.

DRG Class 61 gőzmozdony

A DRG Class 61 gőzmozdony a német vasúti történelem kiemelkedő alakja, amely a gyors és hatékony személyszállítást szolgálta az 1930-as években.

English Electric EL.100 elektromos mozdony

Az English Electric EL.100 elektromos mozdony a 20. század közepén jelentős előrelépést hozott a vasúti közlekedésben, ötvözve az innovatív technológiát és a megbízhatóságot.

DRG Class 87 gőzmozdony

A DRG Class 87 gőzmozdony a német vasúttörténelem fontos szereplője volt, amely a 20. század első felében ötvözte a hatékonyságot és a megbízhatóságot a vasúti áruszállításban.

Baldwin 60000 gőzmozdony

A Baldwin 60000 gőzmozdony az 1920-as évek technikai csodája volt, amely a mérnöki innováció új szintjét jelentette, és lenyűgöző teljesítményével kiemelkedett a kor vasúti járművei közül.

DRG Class 02 gőzmozdony

A DRG Class 02 gőzmozdony a német vasúti történelem egyik ikonikus alkotása, amely a két világháború közötti időszak innovatív mérnöki megoldásait tükrözte.

SBB Ae 4/8 elektromos mozdony

Az SBB Ae 4/8 elektromos mozdony a svájci vasúthálózat egyik meghatározó járműve volt, mely a 20. század elején a nagyobb teherbírást és sebességet ötvözte a hatékonysággal.