PRR E2b (GE) elektromos mozdony

A PRR E2b (GE) elektromos mozdony a Pennsylvania Railroad innovációinak példája, amely kiváló teljesítménnyel segítette a szállítást az 1950-es években.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A PRR E2b (GE) elektromos mozdony a Pennsylvania Railroad innovációinak példája, amely kiváló teljesítménnyel segítette a szállítást az 1950-es években.
A CP Class 5600 elektromos mozdony a portugál vasút kulcsfontosságú szereplője, mely innovatív technológiájával és hatékony energiafelhasználásával tökéletesen alkalmazkodik a modern közlekedési igényekhez.
A D18E dízelmozdony a vietnámi vasúthálózat egyik meghatározó alakja, melyet a hatékonyság és megbízhatóság jellemez a hegyvidéki terepeken.
Az SNCF Class BB 25500 elektromos mozdony a francia vasutak ikonikus szereplője, kiemelkedve sokoldalúságával és megbízhatóságával a regionális vonatok szolgálatában.
Az SNCF CC 40100 elektromos mozdony a francia vasúti történet ikonikus darabja, amely a sebesség és a hatékonyság szimbólumává vált a nemzetközi vasúti forgalomban.
Az ALCO RS-32 dízelmozdony az 1960-as évek elején jelent meg, és robusztus teljesítményével hozzájárult a vasúti szállítás hatékonyságának növeléséhez az Egyesült Államok területén.
A GNRI Class VS gőzmozdony a 20. század elején az ír vasúthálózat ikonikus szereplőjévé vált, hozzájárulva a régió közlekedési fejlődéséhez és ipari növekedéséhez.
Az FS Class E.424 elektromos mozdony az olasz vasutak ikonikus tagja, amely az 1940-es évektől kezdve erőteljes jelenlétével jellemezte a vasúti közlekedést, hozzájárulva az ország villamosítási törekvéseihez.
Az EMC EA/EB dízelmozdonyok a 20. század közepén jelentettek áttörést a vasúti közlekedésben, újraértelmezve a sebesség és hatékonyság fogalmait a dízeltechnológia révén.
A 3642 Dízelmozdony a magyar ipar egyik büszkesége, amely az 1960-as évektől kezdve hosszú évtizedeken át szolgálta a hazai vasúthálózatot megbízhatóságával és robusztus kialakításával.