CIÉ No. CC1 gőzmozdony

A CIÉ No. CC1 gőzmozdony az ír vasúttörténet ikonikus szereplője, amely a múlt század elején jelentős hozzájárulást tett az ország vasúti hálózatának fejlődéséhez.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A CIÉ No. CC1 gőzmozdony az ír vasúttörténet ikonikus szereplője, amely a múlt század elején jelentős hozzájárulást tett az ország vasúti hálózatának fejlődéséhez.
A British Rail Class 20 dízelmozdonyok az 1950-es évek közepétől kezdve fontos szerepet játszottak az Egyesült Királyság vasúthálózatában, megbízható munkagépekként szolgálva különböző teherszállítási feladatok során.
A BR Standard Class 4 2-6-0 76084 gőzmozdony a brit vasúttörténelem egyik ikonikus darabja, mely a hatékonyság és a megbízhatóság jelképe volt a 20. század közepén.
Az ALCO RSD-16 dízelmozdony a vasúti történelem egy kiemelkedő szereplője, amely megbízhatóságával és erejével a vasútvonalak nagy teljesítményű hőse lett.
A Rhodesia Railways class DE2 dízelmozdonyok az 1950-es években kerültek forgalomba, modernizálva a közlekedés hatékonyságát és hozzájárulva a régió gazdasági fejlődéséhez.
A New Zealand DA class locomotive dízelmozdony az 1950-es években jelent meg, és jelentős szerepet játszott az új-zélandi vasúti rendszerek modernizálásában és hatékonyságának növelésében.
A New South Wales 42 class locomotive dízelmozdony a máig emlékezetes ausztrál vasúttörténet része, híres a hatékonyságáról és megbízhatóságáról, amelyek az 1950-es évek fontos közlekedési eszközévé tették.
A DR Class 23.10 dízelmozdony a keletnémet vasút egyik megbízható tagjaként szolgált, innovatív megoldásaival és kiváló teljesítményével.
Az 1950-es években gyártott British Rail Class D2/7 dízelmozdony a maga idejében a brit vasúti törekvések egyik fontos lépése volt, amely a dízeltechnológia fejlődését tükrözte.
A Victorian Railways J class (1954) gőzmozdony az ausztrál vasúttörténet ikonikus alakja, amely a 20. század közepén a vasúti teherszállítás hatékonyságát jelentősen növelte.