MÁV Class 601 gőzmozdony

A MÁV Class 601 gőzmozdony a magyar vasúti történelem egyik legnagyobb teljesítményű gőzmozdonya volt, amelyet a nagy sebességű és nehéz vonatok vontatására terveztek.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A MÁV Class 601 gőzmozdony a magyar vasúti történelem egyik legnagyobb teljesítményű gőzmozdonya volt, amelyet a nagy sebességű és nehéz vonatok vontatására terveztek.
A Manila Railroad 300 class gőzmozdonyok a 20. század eleji vasúti közlekedés kulcsfontosságú elemei voltak a Fülöp-szigeteken, erősítve a régió összeköttetéseit és gazdasági fejlődését.
Az LB&SCR L class gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott a brit vasúti közlekedés fejlesztésében, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával a Sussex partvidékén.
A GCR Class 1B gőzmozdony a 19. század végén lett tervezve, és innovatív konstrukciójával forradalmasította a brit vasúti szállítást.
A Canadian National 47 dízelmozdony kiváló példája a vasúti technológia fejlődésének, hiszen erőteljes teljesítményével kiemelkedett a kanadai vasúti hálózatban, megbízhatóságot és hatékonyságot biztosítva.
A Western Coal and Coke 1 gőzmozdony az ipari forradalom idején jelentős szerepet játszott a bányászati szállítások hatékonyságának növelésében Észak-Amerikában.
A Sentetsu Barui-class gőzmozdony a Japán és Korea közötti vasúti kapcsolatok fejlődésének izgalmas darabja volt, amely a 20. század elején szolgált, hozzájárulva a térségi közlekedés fellendítéséhez.
A NER Class T2 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott az északkeleti vasutak történetében, megbízhatósága és ereje miatt a kor egyik kiemelkedő járművének számított.
Az LB&SCR E2 class gőzmozdonyokat a londoni és brightoni vasút számára tervezték, és 1913-tól kezdődően a déli Anglia ikonikus tolatómozdonyai lettek.
A GWR 4600 Class gőzmozdony a Great Western Railway számára készült, és a 20. század elején vált a brit vidéki vasutak meghatározó szereplőjévé, köszönhetően kompakt formájának és megbízhatóságának.