KkStB 73 gőzmozdony

A KkStB 73 gőzmozdony jelentős szerepet játszott az Osztrák-Magyar Monarchia vasúti közlekedésében, kiemelkedve a hatékony áruszállítás terén a 20. század elején.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A KkStB 73 gőzmozdony jelentős szerepet játszott az Osztrák-Magyar Monarchia vasúti közlekedésében, kiemelkedve a hatékony áruszállítás terén a 20. század elején.
A GWR 3501 class gőzmozdony a 19. század végén vált ikonikus szereplőjévé a brit vasutaknak, kiemelkedve megbízhatóságával és elegáns kialakításával.
A Belgian State Railways Type 6 gőzmozdony a 19. század végén indult útjára, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával forradalmasította a belga vasúti közlekedést.
A WAGR D class (1884) gőzmozdony az ausztráliai vasúti történelem egyik ikonikus szereplője, amely a 19. század végén hozzájárult a távoli területek elérhetőségének javításához.
A Prussian G 4.1 gőzmozdony az 1890-es években jelent meg, kiemelkedő szerepet játszva a német vasút történetében, egyszerű és megbízható konstrukciójával járulva hozzá a hatékony szállításhoz.
A NER 38 Class gőzmozdony a 19. század végén egyedülálló mérnöki innovációkkal szolgálta a brit vasútvonalak fejlődését, megbízhatósága és teljesítménye miatt pedig nagy népszerűségnek örvendett.
Az NBR M Class 4-4-0 gőzmozdony a 19. század végének ikonikus gépe volt, amely kiváló teljesítményével segítette a vasúti közlekedés fejlődését az Egyesült Királyságban.
A Belgian State Railways Type 25 gőzmozdony a 19. század végén jellemezte a belga vasúti közlekedést, mint az ipari forradalom egyik fontos hajtóereje.
A SER F class dízelmozdony az 1950-es években komoly előrelépést hozott a brit vasúti közlekedésben, hatékony teljesítményével és modern kialakításával nagyban hozzájárulva a vasút hálózat fejlesztéséhez.
A Queensland C13 class locomotive gőzmozdony az 1900-as évek elején játszott kulcsszerepet az ausztrál vasúti közlekedés fejlődésében, megbízhatóságával és hatékonyságával hódítva meg a síneket.