Santa Cruz Railroad 3 gőzmozdony

A Santa Cruz Railroad 3 gőzmozdony egy ikonikus darabja a vasúttörténelemnek, amely az 1870-es években segítette Kalifornia vasúti hálózatának fejlődését.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Santa Cruz Railroad 3 gőzmozdony egy ikonikus darabja a vasúttörténelemnek, amely az 1870-es években segítette Kalifornia vasúti hálózatának fejlődését.
Az LSWR 330 class gőzmozdony az 1880-as évek végén készült, és a brit vasúti hálózat hatékony kiszolgálását segítette elegáns formájával és megbízható teljesítményével.
A CGR 1st Class 2-6-0 1876 Kitson gőzmozdony a 19. század végén a vasúti technológia csúcsát képviselte, megbízhatóságával és hatékony üzemelésével hozzájárulva a dél-afrikai vasúti hálózat fejlődéséhez.
A CGR 1st Class 2-6-0 1876 BP gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a dél-afrikai vasúthálózat fejlődésében, kitűnve megbízhatóságával és teljesítményével.
Az 1870-es években az NZR M class gőzmozdonyok fontos szerepet játszottak Új-Zéland vasúthálózatának bővítésében, megmutatva, hogyan alakították át a közlekedést és gazdaságot.
A Midland Railway 6 Class gőzmozdony számos fejlesztést hozott a 19. század vasútvonalain, kiemelve tartósságát és hatékony teljesítményét, amely hozzájárult a korszak közlekedési forradalmához.
Az 1875-ben szolgálatba állított GS&WR Class 90 gőzmozdony a 19. század végén a Dublini és Corki vasúti vonalon vált ikonikussá, megbízhatósága és teljesítménye révén.
A CGR 1st Class 4-4-0T gőzmozdony a 19. század végén forradalmasította a dél-afrikai vasúti közlekedést, új szintre emelve a hatékonyságot és megbízhatóságot.
Az S&DJR Fox, Walker 0-6-0ST gőzmozdony a 19. században járult hozzá a vasúti szállítás fejlődéséhez, kiváló példaként szolgálva a korszak ipari innovációira és technológiai haladására.
Az 1874-ben épített NZR J class gőzmozdony kulcsszerepet játszott Új-Zéland vasúti történetének fejlődésében, kiemelve az ipari innováció és a közösségi közlekedés összefonódását.