GER Class 209 gőzmozdony

A GER Class 209 gőzmozdony a 19. század végi vasúti technológia egyik ékköve volt, innovatív megoldásaival hozzájárulva a vasúti közlekedés fejlődéséhez.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A GER Class 209 gőzmozdony a 19. század végi vasúti technológia egyik ékköve volt, innovatív megoldásaival hozzájárulva a vasúti közlekedés fejlődéséhez.
A BNCR Class N gőzmozdony az 1900-as évek elején jelentős szerepet játszott az Ír-sziget vasúti fejlődésében, megbízhatóságával és hatékonyságával kiemelkedve a korszak többi járműve közül.
A Victorian Railways Q class gőzmozdony a 19. század végén az ausztrál vasúthálózat egyik meghatározó tagja volt, kiemelkedő teljesítményével járult hozzá a régió ipari fejlődéséhez.
Az 1860-as években a South Australian Railways I class (first) gőzmozdony jelentős szerepet játszott Dél-Ausztrália gazdaságának fellendítésében, a régió vasúti kapacitásának hatékony bővítésével.
A GWR Queen Class gőzmozdony a vasúti történelem ikonikus szereplője, amely a 19. század végén lenyűgözte a közönséget eleganciájával és teljesítményével.
A Countess of Dufferin gőzmozdony 1872-ben érkezett Kanadába, és fontos szerepet játszott az ország vasúti hálózatának kiépítésében, ezzel új korszakot nyitva a közlekedés történetében.
A Namaqualand 0-6-0T gőzmozdony jelentős szerepet töltött be Dél-Afrika ipari történetében, hiszen ez a kompakt kis mozdony a Namaqualand régió bányászati tevékenységét segítette a 19. század végén.
Az LB&SCR C class gőzmozdony az 1870-es években a London, Brighton and South Coast Railway számára készült, és jelentős szerepet játszott a korabeli brit vasúti közlekedés fejlődésében.
A GWR Iron Duke class gőzmozdony az 1840-es évek ikonikus gépe volt, amely jelentősen hozzájárult a nagysebességű személyszállítás forradalmához Nagy-Britanniában.
Az Alsace-Lorraine A 1 gőzmozdony a 19. századi vasúti technológia egyik kiemelkedő példája, amely meghatározó szerepet játszott a régió ipari fejlődésében.