Prussian P 8 gőzmozdony

A Prussian P 8 gőzmozdony a 20. század elején vált népszerűvé, és hosszú időn keresztül kulcsszerepet játszott a német vasúti közlekedés hatékony működésében.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Prussian P 8 gőzmozdony a 20. század elején vált népszerűvé, és hosszú időn keresztül kulcsszerepet játszott a német vasúti közlekedés hatékony működésében.
A Bavarian S 2/6 gőzmozdony 1906-ban készült, és csúcstechnológiájának köszönhetően a korabeli sebességrekordok elérésére tervezték, így a vasúti fejlesztések egyik meghatározó alakjává vált.
A Bavarian R 3/3 gőzmozdony a 20. század elején vált híressé, amikor Németország vasúthálózatán szolgált, megbízhatóságával és kifinomult tervezésével hozzájárulva a vasúti közlekedés fejlődéséhez.
A Bavarian ML 2/2 dízelmozdony a korai 20. század úttörője volt, hiszen a dízeltechnológia terén meghatározó szerepet játszott, és jelentős lépést tett a vasúti közlekedés fejlődésében.
A Bavarian PtL 2/2 gőzmozdony az 1900-as évek elején különleges mérnöki bravúrként szolgált, mivel páratlanul kanyargós pályákon is kiválóan teljesített Bajorországban.
A Bavarian P 3/5 N gőzmozdony a 20. század elején jelentős előrelépést hozott a német vasúttechnológiában, ötvözve a korszerű formatervezést és a hatékony teljesítményt.
A Bavarian S 3/5 gőzmozdony az 1900-as évek elején a német vasutak büszkesége volt, korszerű technológiájával és elegáns megjelenésével hódítva meg az utazóközönséget.
A Prussian S 4 gőzmozdony az 1900-as évek elején forradalmasította a vasúti közlekedést, kivételes teljesítményével és korszerű technológiájával.
A Prussian P 6 gőzmozdony a 20. század elején az egyik legmegbízhatóbb személyszállító mozdonyként vált ismertté Németország vasútvonalain.
A Saxon X V dízelmozdony a német vasúti történelem meghatározó szereplője, amely innovatív technológiájával és megbízhatóságával vált a szállítmányozás hőseként ismertté.