Bavarian D II gőzmozdony

A Bavarian D II gőzmozdony a 19. század végén jelent meg, és az ipari fejlődés szimbólumává vált, központi szerepet játszva a bajor vasúthálózat bővítésében.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Bavarian D II gőzmozdony a 19. század végén jelent meg, és az ipari fejlődés szimbólumává vált, központi szerepet játszva a bajor vasúthálózat bővítésében.
Az Oldenburg T 2 gőzmozdony a német vasúttörténelem egyik meghatározó szereplője volt, amely a 19. század elején a dízeltechnológia úttörőjévé vált, hozzájárulva a vasúti közlekedés modernizálásához.
Az Oldenburg P 4.1 gőzmozdony a német vasúti történelem fontos része, hiszen ez a típus megmutatta, hogyan kapcsolódik a modern technológia a hatékony vasúti közlekedéshez.
A Bavarian D XI gőzmozdony egy ikonikus darab a vasúttörténelemben, amelyet a 19. század végén terveztek, hogy a Bajor Királyi Vasútnál szolgáljon, kiemelve ezzel a korszak technológiai fejlődését.
A Württemberg Fz gőzmozdony a 19. század végi német vasúti történelem ikonja, amely kiváló műszaki megoldásaival és erőteljes teljesítményével járult hozzá a korszak közlekedési fejlődéséhez.
A Prussian G 7.1 gőzmozdony az 1890-es évek Németországának ipari csodája volt, amely a teherfuvarozás hatékonyságát forradalmasította a vasúthálózaton.
A Württemberg Ts 4 gőzmozdony a 19. század technikai innovációinak egyik ikonja, amely a német vasúti közlekedés fejlődésében játszott meghatározó szerepet.
A Prussian T 9 gőzmozdony a 19. század végén kiemelkedett robusztus felépítésével és a gyors helyi szállításban játszott kiemelkedő szerepével, hűen tükrözve a korabeli német mérnöki innováció erejét.
A Mecklenburg P 3.1 gőzmozdony a 19. század elején jelentős mérföldkövet jelentett a vasúti közlekedésben, ötvözve a technológiai innovációt és a gazdaságos üzemeltetést.
A Bavarian D IX gőzmozdony a 19. század végén mutatkozott be, és jelentős szerepet játszott Bajorország ipari fejlődésében kompakt és hatékony kialakításával.