Sentetsu Satai-class locomotive gőzmozdony

A Sentetsu Satai-class locomotive gőzmozdony a koreai vasút egyik büszkesége volt, amely híres lett robusztus kialakításáról és megbízhatóságáról a 20. század elején.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Sentetsu Satai-class locomotive gőzmozdony a koreai vasút egyik büszkesége volt, amely híres lett robusztus kialakításáról és megbízhatóságáról a 20. század elején.
A Sentetsu Goroi-class locomotive gőzmozdony a 20. század elején a koreai vasútvonalak meghatározó járműve volt, amely robusztus kialakításának és megbízható teljesítményének köszönhetően járult hozzá a régió gazdasági fejlődéséhez.
A Sentetsu Shiki class railcars dízel motorvonat jelentős szerepet játszott a japán vasúti közlekedés fejlődésében, mivel a modern technológiát ötvözte a korai gyorsasági igényekkel.
A Sentetsu Pashii-class gőzmozdonyok a 20. század első felében robusztus teljesítményükkel és megbízhatóságukkal emelkedtek ki a koreai vasút történetében.
A Sentetsu Tehosa-class gőzmozdony a japán vasúttörténelem egyik ikonikus darabja volt, amely a 20. század első felében a Koreai-félsziget vasútvonalain bizonyította megbízhatóságát és hatékonyságát.
A Sentetsu Puresa-class locomotives gőzmozdonyai a japán és koreai vasúttörténet kiemelkedő szereplői voltak, megbízhatóságuk és teljesítményük révén a régi idők vasúti szállításának fő mozgatórugói lettek.
A Sentetsu Pureko-class gőzmozdonyok a japán megszállás idején készültek Koreában, és jelentős szerepet játszottak az ország vasúti hálózatának fejlesztésében a 20. század elején.
Az 1930-as években a Sentetsu Amei-class locomotives gőzmozdony a japán ipar csúcsteljesítményeként jelent meg, és különleges hatékonyságával hódította meg a vasúti közlekedést.