SNCF Class CC 72100 dízelmozdony

Az SNCF Class CC 72100 dízelmozdony a francia vasút történetének meghatározó szereplője, kimagasló teljesítményével és megbízhatóságával segítette a vidéki és hosszú távú szállítások hatékonyságát.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az SNCF Class CC 72100 dízelmozdony a francia vasút történetének meghatározó szereplője, kimagasló teljesítményével és megbízhatóságával segítette a vidéki és hosszú távú szállítások hatékonyságát.
Az SNCF Class BB 27000 elektromos mozdony a francia vasúthálózat fontos tagja, modern kialakításával és kiváló teljesítményével biztosítja a zökkenőmentes áruszállítást Európában.
Az SNCF Class BB 16100 elektromos mozdony a francia vasúti közlekedés ikonikus darabja volt, melyet a 1950-es években terveztek, hogy erős és megbízható teljesítményt nyújtson az utasszállító vonatok számára.
Az SNCF Class BB 22200 elektromos mozdony a francia vasút történetében jelentős szerepet játszik, mivel sokoldalúságával és megbízhatóságával hozzájárult az áruszállítás és a személyszállítás hatékonyságának növeléséhez.
Az SNCF Class BB 67300 dízelmozdony a francia vasutak megbízható veteránja, több évtizeden át szolgálva az utasok és a teherszállítás igényeit.
Az SNCF Class BB 9400 elektromos mozdonyok a francia vasúti történelem fontos szereplői voltak, kompakt kialakításuknak és sokoldalúságuknak köszönhetően ideálisak a könnyű személy- és teherszállító vonatokhoz.
Az SNCF Class BB 71000 dízelmozdony a francia vasutak büszkesége, amely az 1960-as években jelentős szerepet játszott a vasúti közlekedés modernizációjában.
Az SNCF Class BB 69000 dízelmozdony a francia vasutak egyik ékköve, amely a 20. századi vasúttechnológia fejlődését tükrözi, és meghatározta a korszak közlekedését robusztus teljesítményével és megbízhatóságával.
Az SNCF Class BB 66000 dízelmozdony a francia vasút történetének meghatározó szereplője, amely robusztus teljesítményével és sokoldalúságával vált a vasúti szállítás egyik alapkövévé.
Az SNCF BB 13000 elektromos mozdony az 1950-es években készült Franciaországban, és a Maginot-vonal infrastruktúrájának részeként megbízhatóságával és teljesítményével járult hozzá a vasúti közlekedés fejlődéséhez.