SNCF Class Y 8000 dízelmozdony

Az SNCF Class Y 8000 dízelmozdony kompakt kialakításával és megbízható teljesítményével a francia ipari vasutak egyik alapvető járművévé vált a 20. század végén.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az SNCF Class Y 8000 dízelmozdony kompakt kialakításával és megbízható teljesítményével a francia ipari vasutak egyik alapvető járművévé vált a 20. század végén.
Az SNCF Class C 61000 dízelmozdony a francia vasutak történetében fontos szerepet játszott, mivel hatékony teljesítménye révén hozzájárult a dízeltechnológia elterjedéséhez az országban.
Az SNCF 240P gőzmozdony, a francia vasút büszkesége, az 1940-es években mutatkozott be, mint a sebesség és a teljesítmény ikonikus képviselője.
Az SNCF 232.Q.1 gőzmozdony a francia vasutak büszkesége volt, hiszen egyesítette a lenyűgöző teljesítményt a technológiai innovációval, megerősítve ezzel Franciaország vezető szerepét a vasúti fejlesztések terén.
Az SNCF BB 1420 elektromos mozdony a francia vasúttörténet meghatározó darabja, mely az 1950-es években jelentős szerepet játszott a vasúti közlekedés modernizálásában.
A SNCF BB 1-80 elektromos mozdony a 20. század közepén jelentős szerepet játszott a francia vasútvonalak villamosításában, hozzájárulva a modernizációs törekvésekhez.
Az SNCF BB 100 elektromos mozdony az 1920-as évek úttörője volt, hozva újítást a francia vasúti szállításban, bemutatva az elektromos hajtás előnyeit a nemzetközi közönség számára.