South African Class 18 2-10-2 gőzmozdony

A South African Class 18 2-10-2 gőzmozdony az 1920-as években jelent meg, és lenyűgöző méreteivel és teljesítményével a dél-afrikai vasutak egyik ikonikus járműve lett.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A South African Class 18 2-10-2 gőzmozdony az 1920-as években jelent meg, és lenyűgöző méreteivel és teljesítményével a dél-afrikai vasutak egyik ikonikus járműve lett.
A South African Class 17 4-8-0TT gőzmozdony a dél-afrikai vasútvonalak ikonikus tagjaként a 20. század elején játszott kulcsszerepet a régió ipari fejlődésében.
A South African Class 15CA 4-8-2 gőzmozdony az 1920-as évek ikonikus tagja, mely a dél-afrikai vasutak nehéz tehervonatainak vontatása során vált híressé kivételes teljesítményével.
A South African Class GD 2-6-2+2-6-2 gőzmozdony a 20. század közepén jelent meg, a dél-afrikai vasutak ikonikus képviselőjeként, amely az ország vasúti szállításának gerincét képezte.
A South African Class 15C 4-8-2 gőzmozdony a dél-afrikai vasúttörténelem egyik ikonikus szereplője, amely a 20. század közepén hódította meg a síneket, lenyűgözve az utasokat és a mérnököket egyaránt.
A South African Class GK 2-6-2+2-6-2 gőzmozdony a dél-afrikai vasutak egyik mérnöki csodája volt, mely hatalmas erővel és kitartással segítette a szállítmányok kezelését a nehéz terepeken.
A South African Class NG5 2-8-2 gőzmozdony, amely az 1920-as években szolgálatba állt, híres volt robusztus felépítéséről és nagy teljesítményéről, amely lehetővé tette számára, hogy a dél-afrikai vasutak keskeny nyomtávú vonalain is hatékonyan működjön.
A 20. század elején a South African Class 14C 4-8-2, 4th batch gőzmozdony a hatékonyság és az innováció szimbólumává vált, meghatározva a dél-afrikai vasúti közlekedést.
A South African Class GA 2-6-0+0-6-2 gőzmozdony a 20. század elején fontos szerepet játszott a dél-afrikai vasúti hálózat fejlesztésében, kiváló tervezésének köszönhetően hatékony közlekedést biztosítva a régióban.
A South African Class 12B 4-8-2 gőzmozdony az 1910-es években készült, és lenyűgöző teljesítményével hozzájárult Dél-Afrika vasúti közlekedésének fejlődéséhez.