FS Class E.330 elektromos mozdony

Az FS Class E.330 elektromos mozdony az 1920-as években jelent meg, úttörő szerepet játszva az olasz vasúti hálózat villamosításában és a modern közlekedés fejlődésében.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

Az FS Class E.330 elektromos mozdony az 1920-as években jelent meg, úttörő szerepet játszva az olasz vasúti hálózat villamosításában és a modern közlekedés fejlődésében.

A Prussian G 8.1 gőzmozdony az 1900-as évek elején vált a német vasúthálózat alapvető szereplőjévé, kivételes megbízhatóságának és teljesítményének köszönhetően.

A New South Wales Z27 class locomotive gőzmozdony az 1910-es években kiemelkedő szerepet játszott az ausztrál vasúti szállítás fejlődésében, megbízhatóságával és erejével segítve a régió iparosodását.

Az Alsace-Lorraine G 8.1 gőzmozdony az 1910-es években készült, és kiemelkedő teljesítményével jelentős szerepet játszott a német vasúti áruszállítás fejlesztésében.

A Rhaetian Railway Ge 4/6 elektromos mozdony az 1910-es években készült, az Alpok szűk vonalvezetéséhez igazodva, hozzájárulva Svájc vasúti közlekedésének fejlődéséhez.

A lenyűgöző Canadian Pacific 3716 gőzmozdony a nosztalgia és a technikai csoda egyedülálló találkozása, amely a múlt század elejének ipari eleganciáját sugározza.

A Soo Line 2713 gőzmozdony egy ikonikus vasúti jármű, amely a múlt sínein gördülő ipari remekműveket képviseli, megőrizve a vasúttörténelem iránti érdeklődést és szenvedélyt.

A Rhaetian Railway Ge 2/2 elektromos mozdony a svájci hegyi vasutak jellegzetes darabja, amely zökkenőmentes közlekedést biztosít a meredek lejtőkön és szűk kanyarokon.

A GCR Class 9N gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott a brit vasút fejlődésében, lenyűgöző sebességével és innovatív mérnöki megoldásaival tűnt ki.

A Rhymney Railway A class gőzmozdony az 1890-es évek ikonikus vasúti járműve volt, amelyet a walesi ipar gyors fejlődésének támogatására építettek, a közlekedési hatékonyság és megbízhatóság növelése érdekében.