SBB Be 4/7 villamos motorvonat

Az 1920-as években bemutatott SBB Be 4/7 villamos motorvonat a svájci vasúttörténet meghatározó szereplője lett, megbízhatóságával és innovatív technikai megoldásaival új normát állított fel a közlekedésben.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az 1920-as években bemutatott SBB Be 4/7 villamos motorvonat a svájci vasúttörténet meghatározó szereplője lett, megbízhatóságával és innovatív technikai megoldásaival új normát állított fel a közlekedésben.
A KkStB 269 gőzmozdony a kiegyezést követő időszak ikonikus példája, amely hozzájárult a vasúti közlekedés fejlődéséhez és a Bécs–Budapest vonal forgalmának növekedéséhez.
A GWR 3000 Class gőzmozdonyok az 1890-es években a Nagy Nyugati Vasút számára készültek, és kiemelkedtek megbízhatóságukkal és teljesítményükkel, hozzájárulva a brit vasúti közlekedés fejlődéséhez.
Az NZR AB class gőzmozdony az új-zélandi vasutak szimbóluma, mely a 20. század elején nemcsak megbízhatóságával, hanem elegáns kialakításával is lenyűgözte az utasokat és a vasúti szakembereket egyaránt.
A Sentetsu Pureni-class gőzmozdony az 1920-as évek Korea vasúti hálózatának kulcseleme volt, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával.
A Pennsylvania Railroad de Glehn locomotive gőzmozdony innovatív tervezése révén új szintre emelte a vasúti közlekedést, hatékonyabb és gyorsabb utazást biztosítva az utasok számára.
Az LB&SCR B2 class gőzmozdony a 19. század végén tervezett brit vasúti jármű, amely kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával vált népszerűvé a London, Brighton & South Coast Railway vonalain.
Az ikonikus G&SWR 52 Class gőzmozdony a 19. század végén jelent meg, meghatározó szerepet játszva a Skót Ál Vasúttársaság történetében és a korabeli vasúti közlekedés fejlődésében.